Playlista

Strony

10 marca 2017

Blogowe stylizacje #1

Witajcie!
Ze względu na to, że jestem w trakcie robienia prezentacji na chemię, nie będę przedłużać i od razu przejdę do tematu dzisiejszego posta, którego notabene muszę napisać.

Dzisiaj zaczynamy serię "Blogowe stylizacje", która już wcześniej prowadziłam na blogu Przygoda z Awatarią (abstrahując od tego, że pojawił się tylko jeden wpis z tej zabawy 😄).
O co w niej właściwie chodzi? Seria będzie pojawiać się co tydzień w piątki. W każdym wpisie pokażemy Wam swoje stylizacje dla dziewczyn bądź chłopaków, które przypadły nam do gustu. Postaramy się dodawać naprzemiennie - raz damskie, a potem męskie i tak w kółko.

Oto moja pierwsza stylizacja dla dziewczyn:


Cennik:
  • sukienka - 18G;
  • kardigan "Lilia wodna" - 65G;
  • pończochy ze stroju halloweenowego (dostępne tylko w okresie Halloween);
  • buty "Punk" - 33G;
  • nauszniki "Błękitna gwiazda" - 28G;
  • kolczyki "Gwiazda rocka" - 22G + VIP;
ŁĄCZNY KOSZT: około 166 G + VIP

Ta stylizacja zawiera sukienkę, która obecnie jest zapomniana przez większość awatarów. Muszę przyznać, że mam do niej ogromny sentyment. Od razu przypomina mi się Awataria na portalu Gry.pl. Tam była ona bardzo popularna. Do tej sukienki pasuje kardigan, jednak możecie go pominąć. Równie dobrze ten strój będzie ładnie wyglądać bez niego. Aby dopełnić kreację, dodałam nauszniki "Błękitna gwiazda", które pasują kolorystycznie do sukienki. Moja awatarka ma ubrane popularne buty "Punk" i kolczyki "Gwiazda rocka".

Jak Wam się podoba moja stylizacja? Wyraźcie swoją opinię w komentarzach 😉!

***
INFORMACJE DOTYCZĄCE PLEBISCYTU NA "BLOG LUTEGO 2017"

Przypominam, że od jutra obowiązuje cisza wyborcza. Dzisiaj blogi już kończą swoją kampanię wyborczą. Jutro pojawi się post z plakatami wyborczymi, które mają na celu zachęcić czytelników do zagłosowania na dany blog. Od jutra (koło 14:00) do niedzieli możecie głosować na swoje ulubione strony o Awatarii.

Pozdrawiam i do zobaczenia jutro!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz