Playlista

Strony

4 marca 2017

Dziękuje!

Hey!

Pierw chciałbym gorąco podziękować adminom i czytelnikom za wszystkie głosy na mnie, że miałem możliwość skorzystania z okresu próbnego. Nie wiem, co napisać, ale myślę teraz, że będzie więcej chętnych pod postami. Jutro się dowiecie, czy zostaniecie trenerami, czyli czy seria wystartuje. Na razie wprowadzę jeszcze jedną serię, bo nie będę miał czasu prowadzić aż tylu zabaw. 8 marca przygotuje coś specjalnego. Na moim blogu także to zrobię. Może Kevin i Kinga coś planują na ósmego marca. Z tego, co wiem, ma być impreza. Ja zrobię wyjątek. Jeszcze raz chcę bardzo podziękować wszystkim, którzy trzymali za mnie swoje kciuki. Nie wiecie, jak się cieszę. Naprawdę.


Do zobaczenia!
/Wojtek

5 komentarzy:

  1. Sóper wojtkó jestem dómna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty sobie żarty robisz, czy piszesz na poważnie w namyśle, aby kogoś obrazić?
      /Kinga

      Usuń
    2. Kinga ty agresorze awww lubię takie z temperamentem

      Usuń
    3. Czy ja zachowuje się agresywnie? Nie xD Tylko się pytam, jaki był cel tej wypowiedzi.
      /Kinga

      Usuń
    4. O co ci chodzi??

      Usuń