Playlista

Strony

31 marca 2017

Nasze Państwo Awataria #3.

Hej... Cześć... Witajcie!

Dzisiaj jak zwykle post z serii "Nasze Państwo Awataria". Ostatnio była tylko jedna sonda, więc post będzie stanowczo krótszy niż poprzedni. Będę pisał/piszę/pisałem tego posta trochę długo, dlatego, że dzisiaj miałem wolne, więc z kolegami graliśmy w siatkówkę na boisku... Tak się stało, że chciałem odebrać i piłka z całej siły przeleciała mi przez palec i jest wybity 😎.

Wyniki poprzedniej sondy:
Ląd naszego państwa ma kształt:


Czyli kształt literki "A" jak Awataria.

Teraz czas przejść do ustawiania województw na mapie. Miałem zamiar też miasta, ale w tygodniu miałem mało czasu i nie mogłem napisać posta, a dziś palec mi nie pozwala. W następnych częściach będziemy ustalać miasta, morza i rzeki, a następnie położenie, kontynenty i oceany, ale do tych chwil jeszcze długa droga.

Ułożenie województw

Najpierw legenda:

1. Barowskie;
2. Skwerowsko - Ulicowe;
3. Kanioskie;
4.  Projektockie;
5. Sabalowskie;
6. Wipowskie;
7. Klubowe;
8. Fotografowskie;
9. Plażowe;
10. Dolnoplażowe.





Czas na sondę:


To wszystko, przepraszam, że taki krótki ten post, ale zdrowie mi nie pozwoliło...
/Kevin 😇

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz