Playlista

Strony

8 maja 2018

Papillon?

Hejka, hejka kochani! Za pewne zastanawiacie się kim jestem! Otóż nazywam się Ola. Na awatarii możecie rozpoznać mnie pod nickiem: "Papillon". Niektórzy z was pewnie nie wiedzą co to Papillon, więc postanowiłam, że wam o tym napiszę.. Papillon to francuska nazwa motyla - Papillon (wym. Papiją). Wybrałam ten nick ponieważ bardzo mi się spodobał i uczę się tego języka (francuskiego). Jest to słowo dosyć rozpoznawalne przez Polaków, bynajmniej z tego co słyszałam. Jak wiecie miałam styczność z blogowaniem. Moją pasją jest pisanie, tworzenie grafikii lub rysowanie. Zainspirowałam się tym, ponieważ myślę, że przyda mi się to w przyszłości! Jestem osobą z poczuciem humoru (za dużym) haha. Spędzam dużo czasu na świeżym powietrzu jak i w domu. Pewnie już was to przynudziło, ale mam nadzieję, że będziecie z chęcią czytać posty, które będę dodawać. Z tej strony to wszystko. Dziękuje Kindze, która przyjęła mnie na bloga. Chciałabym tu zostać na dłużej hah.
                                          Papillon

24 komentarze:

  1. No, no Ola.. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, masz jakieś pomysły na serie?
    Pozdrawiam Ania #KA

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje, tak mam, zostań z moimi postami na dłużej a się dowiesz!
    Pozdrawiam również. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola mega post ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świeżym*

    /powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje
      Pomoglas mi w odnalezieniu błędu dziękuje

      Usuń
  6. Widzę kolejna Aelin grafiki nam rośnie! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg moje kochane słoneczko ah

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest okej, idiesz na graficzne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tak chciałabym bardzo, ale matematyka..

      Usuń
    2. Nic nie chce mówić ale od kiedy na grafikę idzie się za układanie puzzli z Avatan Plus?

      Usuń
    3. Skąd w ogóle myśl, że pójde, to, że chce nie znaczy, że to zrobie.

      Usuń
  9. Jak nazywasz się na nk

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kto robił prof.
    Hmm,ciekawe. XD
    A no tak ja ;*

    OdpowiedzUsuń