Playlista

Strony

1 kwietnia 2017

Awataria w The Sims 4 #0

Hej... Cześć... Witajcie!

Po raz kolejny wymyśliłem nową serię, abyście się nie nudzili. Istnieje już seria "Awataria w Bitmoji". A ja wymyśliłem coś podobnego, ale w innej aplikacji, więc nie będzie to plagiat lub kradzież pomysłu. Postacie z Awatarii będę tworzył w The Sims 4! Pierwsze osoby, które odwzoruję będzie to nasza administracja. Następnie zobaczę. Jeżeli ktoś z czytelników chce, abym stworzył Waszą postać to chętnie mogę zrobić, tylko potrzebowałbym zdjęcia Awatara. Najlepiej przesyłajcie na naszą pocztę blogową: basniowa-awataria@o2.pl. Temat e-maila/g-maila podajcie jak tytuł serii. czyli "Awataria w The Sims 4". Posty z tej serii będę publikował w soboty i w jednym poście znajdą się dwie postacie.

http://ecsmedia.pl/c/the-sims-4-b-iext43438677.jpg

http://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Wiadomosci/603722777.jpg

Jeszcze chciałem Wam napisać, że mój znajomy jest jednym z administratorów Awatarii i mam pewne wieści odnośnie naszej gry. Planują dodać wyższe lvl'e, więcej darmowych gier, czynności oraz wspaniałe eventy! Chcą też zamiast dzieci w parku mieć własne (od niemowlaka do dorosłego), ale minusem będzie to, że można je tylko adoptować za g...

Miłego dnia 😉
/Kevin

PS: PRIMA APRILIS! Tak właściwie to nie mam takiego znajomego choć chciałbym... Pewnie jak każdy 😂. Nie wiem co planują Administratorzy, ale coś na pewno. Piszcie w komentarzach, kto dał się nabrać!

2 komentarze:

  1. Xdd ja się nabrałam ech.. a uwierzyć w to ������/ taylor

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem data ale masz farta na moim i mojej przyjaciółki blogu prowadziłam taką serie ale teraz mamy przerwę.

    OdpowiedzUsuń