Playlista

Strony

6 maja 2017

Prawidłowa nazwa naszej gry

Hej... Cześć... Witajcie!

Dzisiaj chciałbym poruszyć temat nazwy naszej gry. Niby wszyscy piszą "Awataria" przez "w", ale tak naprawdę nie wiemy, czy to jest prawidłowo. Tutaj mam taki przykład. Ostatnio zobaczyłem zaproszenie na ślub. Zacytuję teraz: " Wkrótce odbędzie się mój ślub w grze "Avataria"!". Jak widzimy, w tej wiadomości nazwa została napisana przez "v". W rosyjskiej wersji również piszemy przez "v". Dlaczego więc my używamy "w"? Jeszcze niżej mamy kolejne przykłady, tym razem link po zalogowaniu u góry nazwę oraz w zakładce "gry"- mały obrazek i tytuł. Jak widzimy, użyte zostało nasze popularne sformułowanie. Ja przez pewien czas, szczególnie na początku, pisałem "Avataria", czyli międzynarodowo. Dopiero z czasem przyszło mi pisanie "Awataria", czyli w polskiej wersji. Jak najbardziej możecie używać dwóch nazw i jeżeli ktoś się nad tym zastanawiał, to może już odpuścić.

Przykłady:


To był taki post filozoficzny, ale mam nadzieję, że Wam się spodobał.
Pozdrawiam!
/Kevin 😎

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałeś posta ze zrozumieniem? Przecież Kevin zaznaczył, że Awataria pisana przez "w" to polska wersja, a "Avataria" przez "v" to międzynarodowa.
      /Kinga

      Usuń
    2. sory posty nudne nie chce mi sie czytać

      Usuń
    3. To nie czytaj :) Jaki problem?
      /Kinga

      Usuń