Playlista

Strony

26 maja 2017

Przerwa - kiedy, dlaczego?

Hej... Cześć... Witajcie!

Przepraszam, że dziś nie ma typowego posta, ale niestety nie miałem za dużo czasu, żeby go napisać. Dzisiaj było 25-lecie szkoły do 15:00, a na 17:00 do 19:00 miałem trening.
◇◇◇
Chcę Was powiadomić o mojej przerwie, ponieważ teraz mam dużo sprawdzianów końcowych, które zważają na moje oceny na 2 semestr. Mianowicie będzie ona trwała od 2.06 - 18.06. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i obiecuję, że postaram się to nadrobić.
◇◇◇
Chciałem również napisać, że dzisiaj jest Dzień Mamy i wszystkim mamom (realnym i awataryjnym) życzę wszystkiego dobrego! A Wy złóżcie Im najlepsze życzenia!
◇◇◇
Dzisiaj jest również premiera 2 filmów (chyba). "Piraci z Karaibów: zemsta Salazara" oraz "Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski". Jeżeli się pomyliłem to przepraszam...

Pozdrawiam cieplutko
/Kevin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz