Playlista

Strony

24 maja 2017

Ariana Grande i co dalej..?

Hej!

Przepraszam, byłam chora i nie miałam humoru na napisanie tego posta. Chciałabym Wam opowiedzieć o pewnej sytuacji, która wydarzyła się w Manchester 😭. Nie jestem tego pewna, ale chyba cały świat o tym wie. Wczoraj o godzinie 22:35 (dla Polski 23:35) był zamach podczas koncertu Ariany Grande. Ari jest załamana i wstrząśnięta tym, co się stało. Ja się dowiedziałam dopiero dzisiaj. Dlaczego? Ponieważ nie rozumiałam tych zdjęć na Facebooku. Wydawały mi się dziwne, nie miałam odwagi pytać, po co oni to wrzucają. Byłam przekonana, że to coś okropnego. A to okropieństwo spotkało naszą Arianę i jej kochanych fanów. Czasami sama boje się, że któregoś dnia może to spotkać mnie i moją kochaną rodzinę. Nie chciałabym tego. Rannych było 59, a zmarłych 22. Dziwie się, lecz to nielogiczne.. Nie chce się rozpisywać, bo byłoby to trochę smutne, bo prawdziwe. Życzę Wam miłej nocy. Dobranoc 😙.

/Martyna

5 komentarzy:

  1. Jeszcze kurwa napiszcie o odwołanym festiwalu w Opolu :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś na innych blogach nie przeszkadzają Ci takie posty. Nie napiszemy o Opolu, bo to jest blog o Awatarii ;) Nie chcemy, aby zapanowała tutaj atmosfera polityczna. Jeżeli chodzi o mój post dotyczący śmierci Zbigniewa Wodeckiego - postanowiłam go napisać ze względu na wydarzenia, które były wtedy na Awatarii.
      Poza tym nikt nam nie będzie mówił, czego mają dotyczyć posty na naszym blogu.
      /Kinga

      Usuń
  2. Pisz jakieś posty Martyna ;-; Jak nie jakieś egzaminy w PIERWSZEJ klasie gimnazjum to jesteś chora. Zdecyduj się na jednego bloga bo byłaś i na AKI, KCA z tego co wiem i jeszcze masz chyba swojego i na żadnym nie pisałaś ;) I na dwóch nie piszesz. Masz ciekawe posty, ale czemu ich nie piszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiesz jakie jest moje życie? Miałam egzaminy. A to, że nie pisałam nie miałam czasu na 5 blogach wszystko opisać itd.. Nie wyrabiam się z tym! Tutaj tylko mam w Czwartki pisać. Więc jaki tu problem zaistniał?
      Martyna

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń