Playlista

Strony

29 maja 2017

Pokoje Awatarów #8

Witajcie!
Aż trudno mi w to uwierzyć, że w tym tygodniu (dokładnie w czwartek) powitamy nowy miesiąc - czerwiec. Zapewne dla wielu z nas jest to bardzo pracowity okres w roku szkolnym razem z majem. Wiąże się z tym poprawa ocen, walka o jak najlepsze wyniki na świadectwie. Jak Wam idzie? Będziecie mieć paski 😄? Oczywiście nie chodzi mi o te na naszych tyłkach.

Przejdźmy do tematu posta. Dzisiaj mam zamiar ocenić pokój Laury - naszej administratorki bloga. Oto on:


Według mnie to jest przykład urządzenia ładnego wnętrza za Srebro. Uwielbiam połączenie biel z czernią. Na marginesie - w rzeczywistości jest to jeden z najtrwalszych trendów w dekoracji wnętrz. Są barwami kontrastowymi i bardzo eleganckimi.
Przeliczmy całkowity koszt mebli i dekoracji:
  • tapeta w paski - 500S;
  • podłoga "Kosmici" - 5700S;
  • 3x drzwi "Kawaler" - 3x 1500S = 4500S;
  • 2x wazon "Kawaler" - 2x 1275S = 2550S;
  • wazon z kwiatami - 125S;
  • 2x wazon - 2x 100S = 200S;
  • obraz "Kawaler" - 2150S;
  • 5x jasnoszary dywanik - 5x 900S = 4500S;
  • lampa stojąca - 370S;
  • kominek metalowy - 7800S;
  • zestaw biurowy "Kawaler" - 1000S;
  • stolik pod komputer - 325S;
  • stół "Kawaler" - 2450S;
  • rzeźbione łóżko -1870S;
  • 2x bukiet na prezent ślubny - 2x 1500S = 3000S.
RAZEM: 37040 S

Obliczyłam, że koszt tego pokoju wyniosła nieco ponad 37 tysięcy Srebra. Myślę, że to nie jest dużo na tak ładny pokój. Co tu dużo mówić - cena i wygląd są imponujące.

Moja ocena: 10/10

Jest to jeden z nielicznych pokojów, do którego nie mam się czego przyczepić. Super połączenie kolorystyczne. Wszystko do siebie pasuje. Wnętrze nie jest przedobrzone niepotrzebnymi dodatkami. Ideał! Z pewnością ten pokój jest dowodem, że nawet pomieszczenia za Srebro mogą pięknie wyglądać. Gratuluję wyniku!

Na koniec daję Wam sondę, w której możecie ocenić pokój Laury:



Życzę Wam dobrej nocy 😘!
/Artemida

1 komentarz:

  1. Nowy blog. Poznaj fakty o polskich bloggerach
    http://awatariaibloggerzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń