Playlista

Strony

27 maja 2017

Blogowe stylizacje #7

Witajcie!
Przepraszam, że wczoraj nie pojawił się ode mnie post z "Blogowych stylizacji". W dzień miałam dużo na głowie, m.in. robienie Goldów na nagrody dla laureatów konkursu "Patriotyczna Awataria". Dodatkowo wieczorem przypomniałam sobie, że do wczoraj był ostatni termin oddawania prac na serię "Zostań mistrzem profilówek" na blogu Awataria z Siostrami, w której uczestniczę. To wszystko zeszło mi do 23:15. Stwierdziłam, że nie mam siły już napisać posta, a poza tym było już trochę późno.

Nadszedł czas na przedstawienie kolejnej mojej propozycji ubioru na Awatarii dla dziewczyn:


Cennik:
  • motylkowy top - 43G;
  • szorty "Jelly" - 18G;
  • sandały "Vine" - 55G + VIP;
  • kokardka - 17G;
  • kolczyki "Wampirzyca" - dostępne w okresie Halloween.
ŁĄCZNY KOSZT: około 116G + VIP

Jeżeli w swojej garderobie nie macie kolczyków "Wampirzyca", równie dobrze stylizacja wygląda bez nich. W tym stroju zdecydowanie dominuje mój ulubiony kolor - niebieski (wolę błękitny od granatowego, ale tutaj ładnie wygląda 😄). Tę stylizację ożywia motylkowy top, który różni się kolorystycznie od pozostałych części. Uwielbiam połączenie białego i niebieskiego. Taki ubiór jest doskonały na letnie dni.

Jak Wam się podoba moja stylizacja? Wyraźcie swoją opinię w komentarzach 😉!

***

Jeszcze dzisiaj wieczorem przedstawię Wam moją niespodziankę. Myślałam długo nad terminem i w końcu zdecydowałam, że wejdzie ona w życie w drugim tygodniu czerwca. Mogę tylko zdradzić, że dużo osób z niecierpliwieniem czekało na nią.

Jutro postaram się napisać posta dotyczącego plebiscytu na "blog maja 2017". Tę edycję miał prowadzić zwycięski blog Renesans Awatarii, ale Dawid mnie poinformował, że nie będzie go organizował i powiedział, że to my mamy nim kierować w tym miesiącu.

W takim razie do zobaczenia wieczorem!
/Artemida

2 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, tylko ja bym but jakieś inne ubrała, ale tak to świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Miło mi, że stylizacja przypadła Ci do gustu.
      /Kinga

      Usuń