Playlista

Strony

14 maja 2017

Tygodniowa przerwa na blogu [Kinga]

Witajcie!
Nadszedł ten dzień, w którym muszę się z Wami pożegnać, ponieważ biorę przerwę na tydzień zarówno od bloga, jak i Awatarii. Powód pewnie już wszystkim znany - wyjeżdżam z moją klasą na Zieloną Szkołę nad morze (do Ustki). Odjazd mamy o 19:13 i jedziemy całą noc pociągiem do Słupska, a ze Słupska do Ustki autokarem. Praktycznie cały pierwszy dzień będzie skopany. Wszyscy będą zmęczeni podróżą, bo w pociągu śpi się tak, jak się śpi, czyli kiepsko.
Mam nadzieję, że będziemy mieć ładną pogodę (tak zapowiadają). Nasi poprzednicy 2 razy mieli tam rano śnieżycę. Jestem spokojna, bo zawsze trafiamy na znakomitą aurę.

"Żegnam Was, już wiem, nie załatwię wszystkich innych spraw..." 😄. Do zobaczenia w poniedziałek (22 maja br.). Na ten czas głównym administratorem będzie Kevin. Na jego barki powierzam całą odpowiedzialność.

Trzymajcie się 😘!
/Artemida

11 komentarzy:

  1. Będzie mi Ciebie brakowało, ale trudno się mówi.
    Życzę miłej pogody!
    /Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam wszędzie potrafię spać 😂😂😂 Nawet na szafie xD
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego Wojtek stał się takim chamidłem że ma się go dość? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba te dorastanie źle na niego wpływa. XD

      Usuń
    2. Dlaczego uważasz, że jest chamidłem? Gdzie zauważasz zachowanie, które świadczy o tym? Ja jestem innego zdania, ale okej. Każdy ma do tego prawo.
      Anonimku, na Ciebie najwyraźniej też coś źle wpływa, bo nie umiesz dobrze odmieniać słów (to dorastanie).
      /Kinga

      Usuń
  4. Dlaczego mój komentarz o Wojtku nie został opublikowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po postu nie siedzimy na blogu 24 na dobę i nie patrzymy co chwilę czy ktoś napisał komentarz. ;)

      Usuń