Playlista

Strony

8 maja 2017

Pokoje Awatarów #6

Witajcie!
Zbliża się moja kolejna przerwa na blogu i Awatarii. Tym razem na tydzień. Jest to spowodowane moim wyjazdem na Zieloną Szkołę do Ustki, który odbędzie się od 14 do 21 maja. Wyjeżdżamy pociągiem 14 maja o 19:00, a wracamy do Krakowa 21 maja rano o 10:00. Szczegóły podam Wam w piątek lub sobotę.

Nadszedł czas na kolejny post z serii "Pokoje Awatarów". Dzisiaj ocenię pokój Primadonny (dawniej: Mahperi). Myślę, że większość z Was ją zna z bloga Awataria z Siostrami i awataryjnego haremu u Valide. Poprosiła mnie, abym wzięła pod lupę jej sypialnię.


Na gołe oko widać, że jest to styl charakterystyczny dla wnętrz haremu. Bogate łóżko, dużo roślin i dość mroczna tapeta oraz podłoga. Tak jak już wspomniałam - jest miejsce do spania, kanapa do odpoczynku oraz miejsce przy kominku. Cały pokój wydaje się przytulny. Sprawdźmy, czy rzeczywiście zakup mebli i innych dodatków do tego pokoju był kosztowny dla naszej bohaterki.
Przeanalizujmy cennik:
  • tapeta ceglana - 14G;
  • parkiet (najciemniejszy) - 11G;
  • drzwi na wysoki połysk - 850S;
  • 12x wazon art deco - 12x 1495S = 17940S;
  • 2x kwiat w doniczce naściennej - 2x 6G = 12G;
  • 2x donica na drzewko - 2x 4G = 8G;
  • palma (gruba) - 65G + VIP;
  • 4x parawan art deco - 4x 2200S = 8800S;
  • 4x dywan art deco - 4x 750S = 3000S;
  • kominek zamek - 189G;
  • skórzana kanapa - 22G;
  • leżak "Majowie" - 85G + VIP;
  • stół "Modern" - 47G + VIP;
  • łóżko "Delikatny fiołek" - 105G + VIP;
  • świeca "Kawaler" - 260S;
  • salaterka (czerwona) - 170S;
  • koktajl "Kawaler" - 700S;
  • fontanna - 24G (dostępna w sklepie z prezentami i psikusami).
ŁĄCZNY KOSZT: 31720S + 582G + VIP

Koszt jest imponujący. Primadonna najwięcej Srebra wydała na wazony i parawany ard deco, które są popularne wśród sułtanek na Awatarii. Na pierwszy rzut oka pokój nie sprawia wrażenia, że awatarka wydała bardzo dużo swojego awataryjnego majątku. Prawda czasu, prawda ekranu 😂.

Moja ocena: 10/10

To jest jeden z nielicznych pokoi, które podobają mi sie w 100%. Wszystko kolorystycznie do siebie pasuje, meble  i dekoracje ułożone są z klasą i przede wszystkim nic nie jest przedobrzone! Gratuluję!

Na koniec zostawiam Was z sondą, w której to Wy możecie ocenić pokój Primadonny.


Pozdrawiam i do zobaczenia w piątek lub w niedzielę. Dobrej nocy 😘!
/Artemida

12 komentarzy:

  1. No dziekuje za pochwale masz szczescie, że dalas 10/10 koffana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdybym dała mniej punktów, to co byś zrobiła? :D
      /Kinga

      Usuń
    2. Nic, bo bym nie pozwolił.

      Usuń
    3. Hohoho, jaką mam straż xD
      /Kinga

      Usuń
    4. To bym ci zniszczyła dom i spamowała na blogu, ze jesteś nikim, aż w końcu twoje konto zmieniłoby włascicielkę :* aww

      Usuń
    5. Wiesz, że groźby są karalne? Co chciałabyś tym osiągnąć? Satysfakcję?
      /Kinga

      Usuń
  2. Ja bym zmieniła łóżko, schowałabym tą małą fontannę i na stoliku położyłabym wazon z kwiatami, ale to moje zdanie. Moja ocena 8/10

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam że zmieniłaś fryzurkę 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak trochę za dużo w tym pokoju /Kevin

    OdpowiedzUsuń