Playlista

Strony

12 maja 2017

Chico relajado.

Buenas tardes!

Dzisiaj troszkę w stylu hiszpańskim. Jest to również zwykły post, ponieważ aktualnie piszę w jednym dniu (w piątki) oraz czasem w weekendy i po prostu przyda się jakaś odskocznia od serii. A więc nawiązując do tematu posta, czyli: "Chico relajado", w języku polskim oznacza to "zrelaksowany chłopak". Troszkę miałem okazję uczyć się języka hiszpańskiego, ale tak naprawdę musiałem przy pomocy słownika znaleźć znaczenie przymiotnika zrelaksowany. O czym będzie ten post? Ostatnio, gdy przeglądałem swoją garderobę, stworzyłem ciekawą kompozycję. Od razu skojarzyła mi się z Hiszpanią czy Wyspami należącymi do tego państwa, ponieważ byłem tam 2 razy w życiu. Mniej więcej wiem, jak ubiera się tamtejsza ludność. Zobaczcie sami:



Myślę, że ta stylizacja ładnie wyglądałaby z kapeluszem, ale ten wariant również jest ładny. Według mnie brakuje tutaj tylko gitary i mielibyśmy prawdziwego Hiszpana.
Uważam, że jak najbardziej do tego Awatara pasuje nazwa "Chico relajado". Poniżej mamy profilówkę, którą wykonałem i obecnie mam na zdjęciu profilowym na portalu społecznościowym NK (Nasza Klasa).



Post taki trochę wakacyjny, ale to dlatego, że u mnie w mieście jest 18*C 😂.
/Kevin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz