Playlista

Strony

13 maja 2017

Wyniki konkursu literackiego "Patriotyczna Awataria"

Witajcie!
Nadszedł czas na przedstawienie wyników drugiej kategorii konkursu "Patriotyczna Awataria". Tutaj dostałam tylko dwie prace. Tutaj miałam bardzo mięciutki orzech do zgryzienia, jeśli chodzi o miejsca. Dlaczego? Zaraz się przekonacie. Najpierw przeczytajcie wiersze dwóch osób - DajMiKawy i Kacpra (Kiś ogórki):

Dwa wiersze DajMiKawy:

Wiersz Kacpra:

Jestem przekonana, że teraz wszyscy wskażą osobę, która powinna dostać pierwsze miejsce. Na początku myślałam, że DajMiKawy zasługuje na 1 miejsce. Dla pewności sprawdziłam wszystkie 3 wiersze w Google, czy nie są przypadkiem przepisane. Dwa wiersze, które przedstawiła mi DajMiKawy były niestety spisane, więc dokonała plagiatu. Pierwszy nosi tytuł "Barwy Ojczyste" bądź "Powiewa flaga" autorstwa Czesława Janczarskiego. Zaś drugi to „Moja mała Ojczyzna” - Joanna Białobrzeska. W tym przypadku zostaje ona zdyskwalifikowana.

Pragnę ogłosić, że zwycięzcą literackiego konkursu "Patriotyczna Awataria" zostaje Kacper! Twój wiersz jest po części żartobliwy i nawiązuje do wszystkich majowych świąt państwowych. Gratulacje! To właśnie Ty będziesz posiadaczem VIP'a na 10 dni i dyplomu, którego ponownie autorem jest Kevin (możesz sobie skopiować z bloga):


Jutro napiszę mojego ostatniego posta przed moją tygodniową przerwą.
Pozdrowionka!
/Artemida

3 komentarze:

  1. Serio, myślała, że nikt się nie zorientuje, iż spisała wiersze? XD Jaka debilka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, widocznie myśli, że jesteśmy skończonymi debilami :D
      /Kinga

      Usuń
  2. Heh, pierwszy wiersz daj mi kawy znam na pamięć, bo go kiedyś sie uczyłem.

    OdpowiedzUsuń