Playlista

Strony

5 maja 2017

Pokoje jak żywe #2

Witajcie!
Jak Wam minęła majówka? Doczekałam się mojego upragnionego grilla, ale niestety musiałam się wzmagać z ogromnym przeziębieniem, który do dzisiaj mnie trzyma 😢. Zawsze coś musi zepsuć piękne wycieczki z rodziną.

Dzisiaj publikuję post z serii "Pokoje jak żywe". Natomiast jutro pojawi się wpis z "Blogowych stylizacji". Zrobiłam w tym tygodniu małą zamianę.
Musiałam wybrać najciekawsze propozycje nazwy i ceny dwóch zrobionych przeze mnie wnętrz. Oto one:



Miałam twardy orzech do zgryzienia i pomieszałam propozycje dwóch czytelników. Przedstawię Wam ostateczne nazwy i koszt moich pokoi:


Nazwę i cenę dla pierwszego wnętrza wymyśliła Viola (HopeDiesLast). Myślę, że zarówno nazwa, jak i koszt są adekwatne do wyglądu pokoju.


Nazwę i cenę dla drugiego pokoju wymyśliła Die For You. Według mnie nazwa jest ładna i cena odpowiednia.

***

Dzisiaj mam dla Was dwa nowe pokoje, które musicie odpowiednio wycenić i podać nazwy. Związane są ze świętami państwowymi, które obchodziliśmy w ostatnich dniach.



Zachęcam Was do podania swoich propozycji!

Na dzisiaj to tyle. Życzę dobrej nocy i do zobaczenia jutro 😘!
/Artemida

1 komentarz:

  1. Pierwszy pokój: Majowe Święta - Święto Pracy
    Cena: 25G
    Drugi pokój: Majowe Święta - Święto Konstytucji Trzeciego Maja
    Cena: 20G
    Dwa pokoje z tej samej kolekcji 😄

    OdpowiedzUsuń