Playlista

Strony

9 maja 2017

Czuj się projektantką #3

Cześć!

Jak już kiedyś zauważyliście, mam nowe powitanie, ale tu o czym innym jest post. Chcę Was jeszcze powiadomić, że seria zakończy się dzisiaj, a dzień, w który uczestniczki otrzymają nagrody, same sobie już ustalą. Julka chyba się nawet nie zapisała do tego. Na dzisiaj tylko jedna osoba zrobiła projekt - jest nią Oliwia, a tak prezentuje się jej własność:


Jak widać, jest to typowy dresiarz. Podoba mi się bardzo Twoja praca, bo wczułaś się w jego rolę. Co do bluzy - miałaś fajny pomysł z błyszczącymi koralikami na sznureczkach, dodaje to efektu. Do tej części garderoby nic nie mam, tylko mogłaś staranniej wykonać jeden rękaw. Teraz spodnie - także miałaś tu fajny zamysł, gdyż są poprawnie wykonane. Nie podoba mi się po części w nich staranność, ale to tylko jedna nogawka, tak jak przy bluzie - za dużą ją zrobiłaś, co psuje stylizacje. Do butów nie mam żadnych zastrzeżeń. Są ładne. W całym efekcie końcowym daję Ci 8/10, bo starałaś się.

Tak wygląda podium, a wyróżnień nie będzie:

I miejsce - Oliwia - Fontanna, balon, miś x2, kawa.
II miejsce - Ola - Kosz róż, balon, bukiet lilii, drink w klubie x3.
III miejsce - Violetta - Statek, miś, ramka x2, tort w barze x3.

Tak wygląda podium. Wyróżnień nie ma, więc więcej rozpisywał się nie będę na ten temat. Dziękuję, że chociaż te trzy osoby wzięły udział w konkursie. Po nagrody zgłoście się, kiedy chcecie. Na FB mam fontannę i statek, więc jakoś to będzie.
Wojtek

12 komentarzy:

  1. Wreszcie zmieniliście wygląd bloga na komórki. Od razu lepiej się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. "te trzy osoby wzięli udział" - powinno być "wzięły". Wojtek, na początku pojmij podstawy, a później bierz się za pisanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd został poprawiony.
      /Kinga

      Usuń
    2. Dziękuje anonimie, przepraszam za błąd. Sam nie wiem jak się tam wkradł.

      Usuń
  3. A violka nic nie robiła haha dostaje nagrode za nic ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, może to śmieszne, ale mogłeś brać udział nikt Ci nie bronił. Ona mi napisała, że skończyła pierwszy, ale nie zmieściła się w terminie. Myślę, że to prawda.

      Usuń
  4. Ej no ku*wa :( Dajcie mię linka do tego czuj sie projektantem czy coś XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź w poprzedni post "Czuj się projektantką #2" i sprawdź mój komentarz. Już drugi raz tam Ci wkleiłam link z zasadami tej serii. Teraz to już i tak za późno, bo pierwsze wydanie serii się skończyło xD
      /Kinga

      Usuń
  5. Pomiędzy 'bluzie', a 'za' powinien być przecinek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Błąd został poprawiony.
      /Kinga

      Usuń
  6. Oklepane i nudny post, czyta się go szybko i nie wiadomo co jest czym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń