Playlista

Strony

29 maja 2017

Va Banque #0- zapisy+ parę zmian

Serwus!
Ostatnio szukając czegoś w internecie znalazłam stary, polski teleturniej pt.: Va Banque. Pomyślałam, że przydała by się nowa seria więc oto jest.

O co w niej chodzi?

Główną zasadą programu było to, że uczestnicy musieli odpowiadać na zadane im hasła w postaci zdań oznajmujących pytaniami. Na przykład:
  • Pytanie: To youtuberka nagrywająca Awatarię z największą ilością subskrypcji w Polsce.
  • Prawidłowa odpowiedź: Kim jest Lily?
Aby seria się odbyła musi się zgłosić min. 5 osób. Za udzielenie poprawnej odpowiedzi dostaje się 2 pkt., a za złej 1 minusowy. Jeśli gracz nie odpowie odejmuje mu się 2 pkt. Jakby tak się stało 3 razy pod rząd gracz za 4 razem zostaje zdyskwalifikowany.W każdej rundzie uczestnik dostaje 5 pytań, na które trzeba będzie odpowiedzieć w komentarzu. Uczestnik z najmniejszą liczbą punktów odpada. Finał natomiast odbędzie się na Awatarii, gdzie ten kto pierwszy dobrze odpowie na największą ilość pytań wygrywa.

Jeżeli chcecie się zgłosić musicie napisać w komentarzu:
  • Imię;
  • Nick;
  • Gracie na Facebooku czy Naszej Klasie (jeśli na obu serwisach to gdzie chcielibyście odebrać nagrodę);
Jeśli chodzi o nagrody to ich wartość będzie zależeć od ilości graczy, więc w kolejnym poście wam je przedstawię.😉 Na pewno ten kto zdobędzie 1 miejsce dostanie VIPa, ale nie wiem na razie na ile dni. 
Skoro już wszystko wytłumaczyłam to przejdę do małych zmian. Serie Od małego do starego i Przemówienie wyborcze zostają odwołane. W najbliższym czasie pojawią się nowe. Jest jeszcze jedna sprawa. Zmieniłam nick, więc zamiast 'Krówka' (co jest już według mnie głupie) będę się podpisywać 'Frisk' (tak, uzależniłam się od Undertale). No to tyle.
Do zobaczenia w następnym poście!
/Frisk

5 komentarzy: