Playlista

Strony

22 maja 2017

Pokoje Awatarów #7

Witajcie!
Bardzo ciężko jest się przestawić na rytm szkolny po tygodniowej nieobecności i patrząc, że lato zbliża się do nas wielkimi krokami. Już za nieco ponad miesiąc powitamy wakacje 2017! Mam wrażenie, że od gimnazjum czas leci coraz szybciej. Może dlatego, że jest więcej nauki i obowiązków.

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny pokój, który przysłała mi już spory czas temu Emilka z blogów: Awataria - Kraina Inspiracji i Awataria - Kraina Magii.


Według mnie ten pokój jest przyjemny dla oka, natomiast widzę w nim niektóre zbędne przedmioty/meble. Chodzi mi tutaj szczególnie o dwa kominki, które są na siebie nałożone. Podobnie jest z misiami na stole.
Przeanalizujmy cennik:
  • tapeta ceglana - 14G;
  • parkiet - 725S;
  • 3x drzwi Halloween - dostępne tylko na Halloween;
  • okno z portierą - 13G;
  • niezwykły kwiat - 10G;
  • luksusowy wazon - 7G;
  • 2x skrzynka z zielenia - 2x 10G = 20G;
  • 2x kwiaty w wazonie - dostępne tylko na walentynki;
  • stolik kawowy "Country" - 29G + VIP;
  • koło samochodowe - 29G + VIP;
  • obraz "Elf" - 4G;
  • obraz "Japonia" - 24G;
  • 2x kominek metalowy - 2x 7800S = 15600S;
  • skórzana kanapa - 22G;
  • fotel skórzany - 17G;
  • szklany stolik - 1050S;
  • 3x koktajl "Kawaler" - 3x 700S = 2100S;
  • telewizor plazmowy - 12000S;
  • skrzynka pocztowa z gołębiem - 5G;
  • system akustyczny - 55G;
  • 2x długi głośnik stojący - 2x 3900S = 7800S;
  • 2x miś - dostępny w warsztacie;
  • 2x lizak na patyku.
ŁĄCZNY KOSZT: 39275S + 249G + VIP

Koszt jest imponujący. Wyszło blisko 40000S i 250G. Dodatkowo do zakupu niektórych przedmiotów potrzebny jest status VIP.

Moja ocena: 8/10

W mojej ocenie odjęłam 2 punkty. Dlaczego? Jest to spowodowane tymi podwójnymi kominkami i misiami. Mimo wszystko pokój jest bardzo ładny.

Moje rady:
  1. Według mnie powinien być jeden kominek i miś (jeżeli bierzemy pod uwagę ułożenie w jednym miejscu).
  2. Myślę, że zbędnym elementem w pokoju jest stolik kawowy "Country". Jeżeli go usuniemy, możemy przybliżyć bardziej do środka pokoju kanapę, fotel i szklany stolik.
Teraz Wy możecie ocenić pokój Emilki w poniższej sondzie:


Na dziś to tyle. Widzimy się w piątkowym wydaniu serii "Blogowe stylizacje". Do zobaczenia!
/Artemida

4 komentarze:

  1. Z tego co wiem Emilia tam dała 7 kominków ��
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tego nie wiedziałam xD Mniejsza z tym.
      /Kinga

      Usuń
    2. Jak nie wiecie ile dała kominków. Możecie to łatwo na AKM w jednym poście sprawdzić.

      Usuń