Playlista

Strony

5 maja 2017

Czy warto... #2

Cześć!

Sama zastanawiam się, dlaczego piszę post o tej godzinie. Powinnam trochę wcześniej wstawić post bo już jest po północy. Przejdźmy do sedna 🌝.

Ostatni post napisałam 2 maja, czyli w poniedziałek. Opisałam szczegóły: godziny i miejsca, gdzie mogliśmy się spotkać. Jakoś nie mogłam uwierzyć, że nikt się nie zgłosił, więc postanowiłam sama wybrać osoby. Wyszukałam tych graczy, których znam.

Pierwsza rozmowa:


Napisałam  tutaj trochę bezsensowny początek. Przy reszcie poprawiłam już.
Jak widzicie, tą osobą jest HopeDiesLast czyli Violka. Zapytałam ją, czy warto znaleźć się w "Galerii Sław". Odpowiedziała, że fajnie by było, ale lepiej mogłoby być, gdyby nie denerwujący gracze, czyli "małe levele", wchodziły do domu.

Druga rozmowa:


Druga rozmowa wynika z tego, że warto znaleźć się w Galerii Sław, ponieważ można dostać tytuł i mamy możliwość stania się bardziej rozpoznawalnymi. Każdy chciałby być dla tytułu w galerii, nie?

Trzecia rozmowa:


O! Nawet moja postać została uwieczniona na zdjęciu 😂. Pewnej Natalii pomyliło się z Top Najaktywniejszych. Później stwierdziła, że nie warto być w Galerii Sław. 


Czwarta rozmowa:


Cirilla sądzi, że nie warto. Nie miałam już czasu na zapytanie się, dlaczego nie warto.


Możecie zagłosować na tę osobę, która według Was najlepiej napisała
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz