Playlista

Strony

27 maja 2017

Jeden z dziesięciu #0 (3 edycja) - wprowadzenie + ZAPISY

Witajcie!
Piszę dzisiaj już drugi post, ponieważ obiecałam, że wieczorem zdradzę Wam moją niespodziankę. Już po tytule posta dowiedzieliście się, czego ona dotyczy. Dokładnie! Już w czerwcu (w drugim tygodniu) wystartuje 3 edycja serii "Jeden z dziesięciu"! Pierwsza odsłona pojawiła się w starszej wersji bloga Baśniowa Awataria i została wymyślona przeze mnie. Druga edycja serii była zorganizowana przez Violę na blogu Przygoda z Awatarią. Już teraz nadszedł czas, aby wznowić "Jeden z dziesięciu".


Na czym polega seria? Czego będzie dotyczyła? Czy jest na zapisy?

Do tej serii musi się zapisać dokładnie 10 osób. W każdej rundzie serii pojawi się jedno pytanie na temat blogów o Awatarii oraz gry. Każdy uczestnik startuje z trzema szansami na swoim koncie. Jeżeli prawidłowo odpowie na zadane pytanie, dostanie 1 punkt. Natomiast gdy udzieli złej odpowiedzi, traci jedną szansę. Gracz odpada z rozgrywki w przypadku straty wszystkich swoich szans.

Ile jest dni na podanie odpowiedzi? Kiedy będą się pojawiać posty z tej serii?

Na udzielenie odpowiedzi w komentarzach zawsze będziecie mieć 3 dni. Posty z wynikami i następnymi pytaniami będą pojawiać się w każde weekendy (chyba, że z przyczyn losowych nie będę mogła ich napisać).

Jakie są nagrody?
  • 1 miejsce - VIP na 10 dni + dyplom;
  • 2 miejsce - VIP na 5 dni + dyplom;
  • 3 miejsce - 2x kosz róż + dyplom;
  • 4 miejsce - 3 przedmioty warsztatowe do wyboru;
  • 5 miejsce i niżej - 1 przedmiot warsztatowy do wyboru.
Jak widać, warto wziąć udział, bo nikt nie odchodzi z pustymi rękami. Nawet ten, który zajmie ostatnie miejsce, dostanie 1 przedmiot z warsztatu. Myślę, że mimo wszystko warto powalczyć o nagrodę główną, czyli VIP'a na 10 dni!

Jakie są kryteria zgłoszenia? + czas na zapisy.

Dobrze przemyśl swoją decyzję. Jeżeli wpiszesz się na listę uczestników, deklarujesz czynny udział w serii.

Zgłoszenie do zabawy piszesz w komentarzu POD TYM POSTEM. Musisz w nim zamieścić:
  1. Nick w grze;
  2. Grasz na NK/FB;
  3. "Zapoznałem/łam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii";
  4. Swój podpis.
Zapisy trwają do 9 czerwca, albo do momentu zebrania 10 uczestników. Pierwsza runda pojawi się 10 lub 11 czerwca.

 GORĄCO ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W 3 EDYCJI "JEDEN Z DZIESIĘCIU"!

***

Myślę, że wszystko jest jasne. Jeżeli ktoś nie zrozumiał czegoś z powyższych punktów, to zadajcie pytanie w komentarzach. Na pewno odpowiem.

Pozdrawiam i życzę dobrej nocy 😘.
/Artemida

13 komentarzy:

  1. 1 tydzień na odp? Powinno się odp szybko bo można sb sprawdzić odpowiedź i nie bd miało to zadnego sensu. Ale i tak się zapisuję :DD Nick Just a dream gram na NK /Olka xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję :) Zmieniłam, że macie 3 dni na napisanie odpowiedzi. Myślę, że teraz jest sprawiedliwie.
      /Kinga

      Usuń
  2. i zapoznałam się z regulaminem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh....czas spróbować swoich sił :D
    Uzależniona
    NK
    Zapoznałam się z zasadami gry i deklaruje swój czynny udział w serii.
    /Uzalezniona

    OdpowiedzUsuń
  4. Primadonna
    NK
    Zapoznałem/łam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii
    Primadonna

    PS.Trochę za długo czasu ten tydzień, ale cóż xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się.
    1. МŐŤĤĔŔŦÚČĶĔŔ
    2. NK
    3. Zapoznałem/łam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii.
    /zorek

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Plotkara
    2.Gram na NK :'D
    3.Zapoznałem/łam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii
    //Plotkara

    OdpowiedzUsuń
  7. *Taylor / Armin Sutan / Alicja
    * Gram tu i tu
    * Zapoznałam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczestniczka I edycji, prowadząca II edycji zapisuje się do III edycji XDDDDDD
    A więc, mnie znasz, alee jak trzeba to napsać, to trzeba X'D
    - HopeDiesLast
    - Nk :)
    - Zapoznałam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii.
    //Violka (HDL)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Tiger
    2. Nk
    3. zapoznalem sie i deklaruje czynny udzial.
    /wojtek

    OdpowiedzUsuń
  10. Jo chce! XD
    - Jo mom nick Kiś Ogórki XD
    - NK
    - Zapoznałem się z zasadami gry i deklaruje swój czynny udział
    /Kacper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź kiedyś na NK, bo muszę Ci dać VIP'a z konkursu "Patriotyczna Awataria" xD
      /Kinga

      Usuń
  11. 1. LetItBreathe
    2. Nk
    3. Zapoznałam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii
    4. /LetItBreathe

    OdpowiedzUsuń