Playlista

Strony

12 maja 2017

Brak posta w ten czwartek...

Hej!

Niestety nie mogłam napisać posta, ponieważ zostałam zmuszona do nauki... To trochę dziwne ale co mi tam 😅. Miałam egzaminy od wtorku do czwartku, więc musiałam sobie odpuścić i zrobić jednodniową przerwę. Miałam w planach kontynuować serię ale postanowiłam, że następny post o niej pojawi się w przyszły czwartek (18 maja 2017). Mam nadzieję, że tym razem ktoś się zgłosi. Potrzebuje max. 3 osoby. Będę czekała w parku o godzinie 16:00 (termin: 14 maja  2017).  Teraz możemy przejść do odpowiedniego tematu.

Przygotowałam dla Was zabawę. Będzie ona polegać na tym, że musicie odgadnąć 5 słów z danej wykreślanki 😉. Mam nadzieję, że zrozumieliście zasady. Jeśli nie, to mogę w inny sposób wytłumaczyć Wam w komentarzu. Słowa w wykreślance są różne. Zależne od rodzaju, typu, święta bądź o wiośnie.
Za to dostaniecie punkty!


Akurat po przeliczeniu okazało się, że wpadły tam dodatkowe dwa słówka. Myślę, że dacie radę! Jest dość łatwa. Czekam na komentarze i odpowiedzi do wykreślanki! Hmm, być może Tobie się uda? Jak myślisz?

Martyna

1 komentarz:

  1. huśtawka,google hrome, niedźwieź, ogród, wycieczka, piosenka, awataria.
    xDD

    OdpowiedzUsuń