Playlista

Strony

19 maja 2017

Śmieszna sytuacja - NK.

Hej... Cześć... Witajcie!

Dzisiaj (przynajmniej u mnie) był bardzo gorący dzień... Ponad 30°C w cieniu. A u Was?
☆☆☆

Znowu napisałem zwykłego posta. Mianowicie będzie on dotyczył śmiesznej sytuacji wziętej z NK (Naszej Klasy). Zupełnie przypadkiem przeglądałem przewodnik po grze, który został zamieszczony i natknąłem się na ciekawy podpunkt. Zobaczcie sami:


Specjalnie podkreśliłem na czerwono.
Pytanie 5 - "Jaka jest różnica między Sąsiadem a Znajomym?"
Niestety odpowiedź kompletnie nie ma sensu i chyba nie bardzo wyjaśnia nam pytanie. Administratorze, jeżeli to czytasz to popraw ten błąd!
Odpowiedź 5 - "Sąsiedzi to Twoi przyjaciele na portalu społecznościowym, którzy również grają w Awatarię. Sąsiedzi (powtórnie) to osoby, które poznałeś podczas gry."
Tutaj ktoś chyba najwyraźniej albo przysnął, albo się rozmarzył/rozkojarzył 😂. Taka informacja nie za wiele nam daje, ponieważ dowiadujemy się z niej, ze niby sąsiedzi to przyjaciele na portalu społecznościowym i te osoby, które poznaliśmy podczas gry. Powinno być "Przyjaciele to osoby, które poznałeś podczas gry." Kiedy to czytałem, to myślałem pierw, że nie umiem czytać. Po dokładnym przeanalizowaniu okazało się, że jednak nie mam problemów 😂.

A co wy myślicie o takim błędzie? Piszcie w komentarzach!
/Kevin

PS: Odnośnie Michała- ma on przerwę do 23 czerwca... Proszę o wyrozumienie, ponieważ każdy w trzeciej klasie gimnazjum pragnie dostać się do dobrego liceum. Przepraszam również za brak posta w czwartek ze strony Martyny.

1 komentarz: