Playlista

Strony

28 kwietnia 2017

Przypomnienie + Blogowe stylizacje #6

Witajcie!
Jak tam samopoczucie na początku długiego weekendu? Planujecie gdzieś wyjechać? Niestety pogoda nie jest zbyt ciekawa. W Krakowie jest zimno i deszczowo. Jeżeli zmienią się prognozy na 1-3 maja, być może pojadę z rodzicami i ich znajomymi na grilla 😊.

Czas przejść do pierwszej części posta. Chcę Wam przypomnieć o krzyżówce z serii "Łamigłówki od Kingi". Pojawiła się ona 26 marca, a jeszcze nikt nie wziął w niej udziału. Zachęcam Was do jej rozwiązania. Można wygrać przedmioty warsztatowe i dyplomy (tylko 3 pierwsze miejsca). Zasady serii i pierwszą krzyżówkę możecie znaleźć tutaj >>> http://basniowa-awataria.blogspot.com/2017/03/amigowki-od-kingi-1-wprowadzenie-do.html
Na Wasze odpowiedzi czekam do następnej soboty (6 maja).

***

Nadeszła chwila, aby zająć się głównym tematem dzisiejszego wpisu czyli kolejną stylizacją blogową. Podczas mojej przerwy od Laury pojawił się post z "Blogowych stylizacji". Stwierdziłam, że tę serię mogą prowadzić wszyscy administratorzy.
W związku z tym, że Laura przedstawiła kolejną stylizację dla dziewczyn, dzisiaj ode mnie pojawi się wersja męska. Oto ona:


Cennik:
  • T-shirt - 395S;
  • Czarna kurtka z zamkiem - 1300S;
  • Spodnie "Romantic Earl" - 150S;
  • Trampki "Gentlem@n" - 18G + VIP
RAZEM: 1845S + 18G + VIP

Postawiłam tutaj na mały koszt G. Na początku chciałam, aby cała stylizacja była za Srebro, ale zmieniłam plan przy dobieraniu butów. Nie mogłam znaleźć takich, aby pasowały do reszty. Mimo wszystko myślę, że taki komplet nie jest zły zarówno dla początkujących osób, jak i grających już dłuższy okres czasu. Warto czasami zmienić stylizację, która będzie odskocznią od codziennych kompletów.

Na dzisiaj to tyle. Życzę wszystkim miłej nocy! Dobranoc 😘.
/Artemida

P.S.: W poniedziałek powinny pojawić się ode mnie dwa posty: "Pokoje Awatarów" i o Święcie Pracy (chyba, że wyjadę z rodzicami na grilla). Natomiast w środę wyjątkowo opublikuję wpis o Konstytucji 3 Maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz