Playlista

Strony

5 kwietnia 2017

Dzień Dzisiejszy - wykreślanka #1

Cześć!

  Jak po tytule widzicie, chciałam dla was przygotować pewną wykreślankę oraz "Dzień Dzisiejszy".
Już wam tłumaczę o co chodzi z tym "Dzień Dzisiejszy"... chodzi o to, że dziś jest 5 kwiecień i wypada święto Dzień Leśnika i Drzewiarza (Polska) w dodatku są imieniny mojej zmarłej babci Ireny... Nie chcę za bardzo się użalać ani przechwalać bo nie ma czym. Dlatego piszę post o tym ale bardzo też prosiłabym abyście napisali jakieś życzenia i będzie bardzo miło jakbyście przynajmniej 1-zdanie napisali.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A teraz przechodzimy do wykreślanki:


Wybrałam stroje wróżek, ponieważ one mnie bardziej zaciekawiły niż pozostałe. Na koniec pozostawiam sondę.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis:
1. Strój numer [1] jest w barwie błękitnej oraz kolor czarny, który jest na butach i na tzw. bluzce połączonej ze spódnicą. Skrzydełka są cudne, bez nich byłby taki ponury i taki nieciekawy ten strój... Korona dodaje blasku świeżości dlatego zachwyciła mnie bardzo!
2. Strój numer [2] dominuje kolor czarno-czerwony. Sukienka jest wręcz przecudowna oraz buty, Akcesoria mi się bardzo podobają zwłaszcza ta obroża na szyi. :D
3. Strój numer [3] posiada on barwę o przejrzystości fioletowego połączony z żółtym. Sukienka to po prostu olśnienie. Akcesoria są bardzo ładne a buty dodają takiego pełnego wdzięku kobiecości.
4. Strój numer [4] doszliśmy do mojego ulubionego zestawu na którego zbieram "G". Występują kolory niebiesko-żółty, Sukienka rozchlasta na obydwie strony oraz te skrzydełka są bardzo słodziuchne. Buty oraz opaska bądź spinka na głowie są bardzo ładne.
5. Strój numer [5] jest w barwie jasno żółto-malinowej. Kwiatek o kolorze zielonym dodaje pełnego uroku oraz opaska z kwiatuszkami jest zachwycająca. Akcesoria typu: skrzydełka są bardzo mało widoczne. Buty jasne malutkie, które są bardzo słodkie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To tyle z wykreślanki oraz "Dzień Dzisiejszy".
Do Poniedziałku!
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz