Playlista

Strony

1 kwietnia 2017

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #1 - Event na prima aprilis

Witajcie!
Jak Wam mija sobota? Przypominam, że dzisiaj jest 1 kwietnia, czyli słynne prima aprilis. O tym dniu napiszę później, bo historia na pewno będzie ciekawa. Nie wierzcie dzisiaj nikomu. Tylko ja mówię prawdę 😂.

***

Dzisiaj rusza nowa seria na tym blogu pod nazwą "Nowinki z rosyjskiej Awatarii". Łatwo można się domyślić, czego będzie ona dotyczyła. Mam możliwość wejścia na rosyjską Awatarię z portalu fotostrana.ru i myślę, że wypadałoby przedstawiać na blogu nowości wschodniego imperium

Wczoraj po 23:00 weszłam razem z Kevinem na rosyjską Awatarię, aby zobaczyć, czy nie dodali tam czegoś ciekawego. Okazało się, że jest nowy event!

Event na prima aprilis


W tym evencie chodzi o zbieranie uśmiechów i wymienienie ich na unikalny kostium (dziękuję tłumaczu Google 😄).


Nagłówek - zrobić paskudny psikus!
Zamieszczone są tutaj sposoby na zdobycie uśmiechów. Przetłumaczyłam wszystko dzięki tłumaczowi. Było bardzo ciężko:
  • mały dowcip - polega na podkładaniu bomb. Jeżeli jakaś osoba usiądzie na miejscu, gdzie ją położyliśmy, dostajemy uśmiech.
  • trafiłem! - tutaj niestety nie mogłam przetłumaczyć tak, abym zrozumiała (tłumaczenie: wygląda na bomby kogoś przebić).
  • błotnista woda - uśmiechy wpływają na nasze konto, gdy damy robaki do jacuzzi gracza.
  • młody artysta - musimy narysować graffiti u innej osoby.
  • dobrze, trzymaj się - tego też nie udało mi się przetłumaczyć.
  • i przypadkowo - polega na niszczeniu sprzętów w domu graczy.
  • słodka zemsta - nie umiałam tego przetłumaczyć dosłownie. Jednak można się domyśleć, że chodzi o rzucanie tortem w barze.
Dla PZA - moje męskie konto, na którym w tamtej chwili był Kevin. Ja byłam na dziewczynie z moim starym nickiem Iron Woman 😄.


Gdy byliśmy na tamtejszej Awatarii zobaczyłam, że podczas kopania graczy też otrzymuje się uśmiechy. Musi to być wskazówka "trafiłem!" lub "dobrze, trzymaj się".


Tak prezentuje się unikatowy strój dla dziewczyn. Jest to kombinezon do gry w hokeja. Niezbyt mi się on podoba. Nie mój gust.


Strój dla chłopaków mnie najbardziej rozśmieszył. Jest piękna biała suknia i wianek! Oj, moderatorzy gry mają pomysły. To trzeba przyznać.

Aby otrzymać te unikatowe stroje, należy zebrać aż (albo tylko) 3000 uśmiechów. Zużyjemy na to dużo energii i srebra. Waszym zdaniem warto zadawać sobie tyle trudu?
Chcecie, aby ta aktualizacja pojawiła się niedługo na naszej Awatarii? Zapraszam do pisania komentarzy pod tym postem.

Za około 1,5 godziny powinien pojawić się ode mnie spóźniony post o prima aprilis. Wcześniej nie miałam czasu go napisać, ponieważ musiałam zrobić prezentacje na technikę i pouczyć się na poniedziałek.

Możliwe, że do zobaczenia za chwilę 😘!
/Artemida

1 komentarz:

  1. Ta aktualizacja już się u nas nie pojawi na 100% ... Już po prima aprilis, a po za tym eventu z fontanną na wiosnę też się nie pojawił. Ja nie rozumiem dlaczego administratorzy tak o nas zapominają.. Jedyne co nam dali to nowe animacje przy rzucaniu tortem oraz przy kopnięciu kogoś. Dobre i to ale to o wiele wiele za mało! :/
    //Plotkara

    OdpowiedzUsuń