Playlista

Strony

14 kwietnia 2017

Wielkanoc na Awatari!

Hej... Cześć... Witajcie!

Dzisiaj nie trzymam się grafiku i zamiast serii "Nasze Państwo Awataria" piszę zwykłego posta. Stwierdziłem, że ostatnio było dużo sąd, więc dam Wam jeszcze czas i za dwa tygodnie będą ich wyniki (nie za tydzień, bo EGZAMINY GIMNAZJALNE!!!).

 ***
Jak pewnie zauważyliście, na Awatarii pojawił się nastrój Wielkanocny. A co o tym świadczy? Zobaczcie poniżej!


Gdy wejdziecie w zadania, zobaczycie ciekawe misje wielkanocne. Można za nie wygrać g i nie tylko.

W warsztacie można wykonać nawet ozdoby wielkanocne, czyli zajączka oraz jajko - pisankę, które są dość unikatowe jeżeli chodzi o zakupy warsztatowe.


Tutaj do wykonania (jak i poniżej) potrzebne jest kurze jajo, które według mnie jest bardzo związane z Wielkanocą.


Jajka mamy w trzech kolorach: zielone i różowo-fioletowe i niebieskie.

W tym miejscu pojawiły się hejty odnośnie tego, że skopiowałem od RA. Nie prawda. Nie jestem ściągaczem i tym bardziej kłamcą. Udowodnię Wam poniżej.


Powyżej macie screena mojego domu przygotowanego do robienia zdjęcia do posta i datę jego zrobienia.

Największe jest jajko koloru różowo-fioletowego, następnie wyróżniamy dwa jajka w kolorze zielonym i niebieskim, które mają inny wzorek.


Na koniec chcę Wam pokazać moją profilówkę. Jest ona prosta, ale uważam, że ma tę wartość, a króliczek dodaje słodkości 😂.

Na dziś to tyle, mam nadzieję, że ten post Wam się podobał.
/Kevin