Playlista

Strony

15 kwietnia 2017

Sprostowanie ostatnich spraw.

Witajcie!

Piszę posta pomimo przerwy. W ostatnich dniach odbyła się "gównoburza" dotycząca "skradzionego" zdjęcia jajek wielkanocnych z RA. Nie chcę już dalej w to brnąć, przejmować się itd. Kto mi wierzy, a kto nie, trudno. Już mnie to szczerze nie obchodzi. Nie mam zamiaru przejmować się tym przed egzaminem gimnazjalnym. Możecie sobie myśleć, co chcecie. Nie popierać i trzymać stronę RA. Jeżeli nie ma innego rozwiązania tej sprawy, a Dawid mi nie wierzy (z resztą nawet o tym ze mną nie rozmawiał tylko poprzez pośredniczkę - Kingę) mogę ponieść za to jakieś konsekwencje, usunąć zdjęcie czy "przyznać" się choć tego nie zrobiłem. Mam dosyć głupich komentarzy pod postami i na BLOGU PLOTKARSKIM. Nie można się nad tym załamywać. Każdy ma na koncie jakąś zbrodnię. Proszę Was, abyście o tym  ZAPOMNIELI

Z Dawidem wszystko wyjaśniliśmy i już jest zgoda 😉!
/Kevin

Brak komentarzy: