Playlista

Strony

20 kwietnia 2017

Czuj się projektantką #1

Hey!

Wreszcie wystartowała ta seria, ale obawiam się, że to nie będzie trwało długo, bo może nie dostarczycie mi prac. Co tu dużo mówić? Po prostu przekażę wam pierwszą waszą stylizację, jaką macie stworzyć w dowolnych programach graficznych i wycenić złotymi monetami. Trochę mi smutno, bo tylko czterech czytelników zdecydowało się na próbę udziału w zabawie. Jak mówiłem dzisiejszy post nie będzie długi, gdyż nie pojawi się w nim sonda o odpadnięciu którejś uczestniczki, ani projekty ich. Wystarczy, że powiem wasz temu, który będzie się nazywał:

Stylizacja "Do Nieba".

Nazwę wymyśliłem ja, jeśli ktoś nie rozumie jej znaczenia, to proponowałbym tu styl biało-niebieski, jak anioł lub coś podobnego. Myślę, iż nie sprawi wam to chyba wielkiej trudności, teraz pozostało mi życzyć powodzenia i oczekiwać kolejnej części, która pojawi się wkrótce.

Termin: 2017-04-25. Sami widzicie was czas to pięć dni.

Do zobaczenia!
/Wojtek

17 komentarzy:

  1. Fajna byłaby seria "Czuj się debilem". Wojtek na pewno by wygrał B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, tu się zdziwisz. Mówisz prawdę.

      Usuń
    2. Cieszy mnie to :)

      Usuń
    3. No widzisz, teraz nie masz co dogryźć biedaku :(.

      Usuń
    4. Ależ ja nie chcę ci dogryźć. Po prostu śmieję się z twojej marnej egzystencji.

      Usuń
    5. Może napisałabyś, dlaczego uważasz, że Wojtek wygrałby serię "czuj się debilem"? Fajnie jest pisać takie komentarze, aby komuś zrobić na złość?
      /Kinga

      Usuń
    6. Może przez jego abstrakcyjne posty?

      Usuń
    7. A gdzie tutaj widzisz coś abstrakcyjnego? Normalne posty dotyczące jego serii.
      /Kinga

      Usuń
    8. Mhm... jak ja się cieszę, gdy widzę takie komentarze :'). Marny to jesteś ty, widać jak mi nie chcesz dogryźć, aż Ci się łyso zrobiło.

      Usuń
    9. Absolutnie nie chcę Ci dogryźć, a jedynie zaznaczyć, jakim marnym blogerem jesteś. W sumie idealnie pasujesz do całej reszty.

      Usuń
    10. To tylko Twoja opinia :)
      /Kinga

      Usuń
    11. Hehe, brak słów szkoda, że ty nie jesteś lepszym biedaku, żal mi Cię ;).

      Usuń
    12. że ty jesteś*

      Usuń
    13. No cóż, ja nie jestem blogerem. I zwroty grzecznościowe z wielkiej litery :)

      Usuń
    14. Mi?, szkoda, że więcej błędów nie wynalazłeś :'(

      Usuń
  2. Może lepiej by była nazwa czuj się projektantem, wtedy by było i dla dziewczyny i dla chłopaka xddd /taylor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież i tak żadny chłopak, by nie wziął udziału...

      Usuń