Playlista

Strony

14 kwietnia 2017

Wielkanocna aktualizacja bloga!

Witajcie!
Piszę już drugiego posta od czasu mojej przerwy. Jestem zmuszona go opublikować, ponieważ większość naszej administracji ma urlop. Trudno się dziwić. Zbliża się okres świąteczny, dużo ludzi wyjeżdża, aby odwiedzić swoją rodzinę. Zapewne 3-klasiści z gimnazjum mają urwanie głowy (w tym ja) przed egzaminami 😓.
Dzisiejszy post dotyczy zmian wyglądu bloga, który trwa od wczoraj. Zobaczmy, co zostało zmienione.

1.  Nagłówek:


Wielkanocny nagłówek miała zrobić Laura, ale niestety nie wyrobiła się z czasem. Musiałam przejąć od niej pałeczkę. Według mnie nie jest on dopracowany. Po prawej stronie postaci są za grube, z kolei po lewej - za chude. Postać Kevina nie ma żadnego elementu różowego tak, jak inni. Niestety przy robieniu tego nagłówka bardzo się śpieszyłam, aby stracić jak najmniej czasu.
Laura i ja jesteśmy przebrane za króliczki wielkanocne. Chłopcy nie mają w swojej garderobie króliczych uszu, dlatego mają tygrysie (ale ciii 😂). Nagłówek będzie widniał na blogu do 24 marca.

2. Tło bloga:


Jest proste, ale ładne. Zdecydowanie widać nawiązanie do świąt Wielkanocnych. Mam nawet podobne pisanki w domu.

3. Kursor:

Kursorem jest tradycyjna babka wielkanocna.

***

To tyle zmian. Dajcie znać w komentarzach, czy Wam się podoba nowy wygląd bloga.
Prawdopodobnie jutro też do Was napiszę. Na dzisiaj Was żegnam. Trzymajcie się 😘!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz