Playlista

Strony

28 kwietnia 2017

Czy warto... #1 - nowa seria.

Hejka!

Miałam napisać post wczoraj, ale jakoś mi tak wypadła ta nauka że nie mogłam. Trudne jest to, że nie mogę nic zapamiętać. A więc... nie przedłużajmy!

Robię serie o temacie -> Czy warto... Sama nie wiem czy na niektórych blogach zdarzały się takie różne posty o tym. W związku z tym chodzi o to, że ja będę pytać osoby co tydzień. (Jeżeli zdam okres próbny)
Dzisiejszym pytaniem będzie "Czy warto mieć kogoś na Awatarii?".
Parę osób mi nie odpowiedziało na to pytanie w każdym bądź razie zignorowały mnie...

      ***

Mamy tutaj naszą znaną osobę, która bloguje na ANO. Zadałam jej pytania na NK, ponieważ na Awatarii jej nie było.



Jak widzicie, zapytałam czy warto być z kimś na Awatarii. Corpse odpowiedziała bardzo dobrze. Bo jeżeli w tym przypadku ta osoba nowo poznana będzie agresywna w przeciwieństwie do ciebie to trzeba się mądrze zastanowić czy być z tą osobą czy nie.

***

Druga rozmowa: 


Druga osoba powiedziała nam, że lepiej by było najpierw poznać tą osobę, po czym stwierdziła że jeżeli będzie agresywna/ny to nie będzie z nim/nią. :D

***

Trzecia rozmowa:


Nie do końca zrobiłam screena, ale to było już podziękowanie za odpowiedź. :) Trzecia odpowiedź, myślę że też dobrze odpowiedziała bo to jest tylko gra. A niektórzy nawet FB podawają.

***

Ostatnia rozmowa:


Niestety ucięłam ostatnie pytanie, ponieważ Kinga zaczęła się pytać "Ale czekaj, o co chodzi" i podziękowanie za udzielenie odpowiedzi. xD 
"Nie można tej osoby darzyć zaufaniem..." bardzo dobrze powiedziane i mi się te twoje zdanie podoba. 


***


Najbardziej podobały mi się rozmowy a także zdania Kingi i Corpse. 
To by było na tyle, Następny post o serii pojawi się za tydzień z nowymi pytaniami "Czy warto..". :)

Do zobaczenia!
Martyna


2 komentarze: