Playlista

Strony

5 kwietnia 2017

Blogowe stylizacje #5 [Krówka]

Serwus!
Witam Was wszystkich bardzo serdecznie! Dzisiaj jestem w bardzo dobrym nastroju, ponieważ zajęłam 2 miejsce w szkolnym konkursie matematycznym 😄. Niestety ,,mistrz" szkoły (i tym samym mojej klasy) pokonał mnie. Na szczęście zakwalifikowałam się do międzyszkolnego ,,pojedynku". Tam wszystko się.
Przejdę już do posta. Na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną (lecz pierwszą z mojej strony) stylizację blogową. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.


Cennik:
  • Kocie uszy - 35G + VIP
  • Kolczyki ,,Frau"- 1200S + VIP
  • Różowy top - 13G
  • Kurtka ,,Cherry"- 40G
  • Czarne spodnie - 17G
  • Lakierowane botki - 8G
ŁĄCZNY KOSZT: 113G 1200S+ VIP

Dosyć droga stylizacja, ale za to (według mnie) cudna. Top i uszy idealnie do siebie pasują, a kurtka, spodnie i botki są chyba dla siebie stworzone. Wiem, że może przesadzam, ale po prostu to mój ulubiony strój. Chodząc w nim na Awatarii wyróżniam się (nie, to nie przez włosy). Oryginalna trochę jest. Nigdy nie widziałam nikogo w chociaż odrobinę podobnej stylizacji do tej. 

Co sądzicie o tej stylizacji? Podoba wam się, a może jest okropna? Z tym pytaniem Was tu zostawiam i liczę na konstruktywną krytykę, a nie czegoś pokroju: ,,BLE! Ohyda! Nic do siebie nie pasuje! Takie drogie, a takie okropne! Nie masz stylu!". To nie dość, że jest po prostu śmieszne, to do tego żałosne. To ja już kończę na chwilę obecną.

Do zobaczenia! 
/Krówka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz