Playlista

Strony

27 kwietnia 2017

Koniec przerwy

Hej 馃槑

Chcia艂bym oficjalnie og艂osi膰 偶e wracam z mojej przerwy spowodowanej Egzaminami Gimnazjalnymi. Raczej dobrze sobie porodzi艂em. Wed艂ug mnie naj艂atwiejszy by艂 test z Historii , Geografia na cz臋艣ci przyrodniczej oraz J臋zyk Angielski rozszerzony , wyj膮tkowo wszystko zrozumia艂em a e-mail by艂 naprawd臋 艂atwy do napisania.
Z Matematyki te偶 nie posz艂o mi 藕le ale za specjalnie nie ma czym si臋 pochwali膰 , jednak licz臋 na dobry wynik. Natomiast Polski poszed艂by mi dobrze gdyby nie rozprawka , niby temat 艂atwy ale trudno by艂o dobra膰 do niego argumenty , jednak jestem dobrej my艣li gdy偶 na 36 linijek napisa艂em na 33 wi臋c mo偶e jakie艣 punkty b臋d膮 馃槀. Cze艣膰 przyrodnicza tak jak pisa艂em wy偶ej Geografia by艂a naj艂atwiejsza i ewentualnie chemia bo by艂o to co mia艂em w III klasie wi臋c co艣 tam pami臋ta艂em. Historia i Wos ta cz臋艣膰 by艂a naj艂atwiejsza bo najlepiej mi posz艂a. Og贸lnie historia by艂a oparta na tekstach i mapach wi臋c nie by艂o problemu ze znalezieniem odpowiedzi. J臋zyk angielski by艂 podzielony na poziom podstawowy i rozszerzony. O dziwo poziom rozszerzony by艂 艂atwiejszy od podstawowego. Temat e-maila na cz臋艣ci rozszerzonej by艂 trudny jednak co艣 tam napisa艂em i my艣l臋 偶e jakie艣 punkty b臋d膮.

Macie pokr贸tce przybli偶ony egzamin gimnazjalny z mojej perspektywy.

Posty b臋d膮 pojawia艂y si臋 od nast臋pnego tygodnia , poniewa偶 teraz nie mam zbytnio czasu , a weekend mam urodziny i chc臋 je sp臋dzi膰 ze znajomymi.

Do zobaczenia 馃槝 / Micha艂

3 komentarze:

  1. Nie s膮dz臋, aby kogo艣 interesowa艂 wynik twoich egzamin贸w. Przynajmniej dla mnie to zb臋dne info.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To po co to komentowa艂a艣/e艣 ?

      Usu艅
    2. Czytaj te posty, kt贸re Ci臋 interesuj膮. Je偶eli dla Ciebie te informacje s膮 zb臋dne, poszukaj innych wpis贸w, a ten omi艅 :)
      /Kinga

      Usu艅