Playlista

Strony

24 kwietnia 2017

Koniec przerwy + Pokoje Awatarów #5

Witajcie!
Nie mogłam się doczekać końca mojej 3-tygodnowej przerwy na blogu. Jestem szczęśliwa, że egzaminy gimnazjalne już są za mną. Ku mojemu zdziwieniu najlepiej poszła mi część humanistyczna (85%-90%). Niestety z przyrodniczej wychodzi mi jedynie 72%. Paradoks... A byłam przekonana, że to ona będzie moją najmocniejszą stroną.

Czas przejść do dzisiejszego posta z serii "Pokoje Awatarów". Mam do ocenienia jeszcze 2 wnętrza, dlatego od dzisiaj możecie już do mnie wysyłać kolejne pokoje.
Dzisiaj pod lupę wezmę pokój Naesty. Wprawdzie to zdjęcie wysłała mi jej przyjaciółka - Uzależniona i trochę czasu "poleżało" u mnie bezczynnie na komputerze, za co teraz bardzo przepraszam 😄.


Pokój jest ładny, natomiast niektóre dekoracje i meble do siebie nie pasują. Widać tutaj jedne pozłacane drzwi, które kompletnie różnią się od reszty. Tak samo jest z kanapami - jedna nie pasuje do drugiej. Ściągnęłabym również obrazek "Japonia".
Przeanalizujmy cennik:
  • tapeta ceglana - 14G;
  • laminat (jasny) - 11G;
  • drzwi pozłacane - 25G;
  • 3x drzwi "Kawaler" - 3x 1500S = 4500S;
  • okno garażowe - 8500S;
  • fontanna "Laguna" - 124G + VIP;
  • wazon na róże - 12G;
  • obraz "Japonia" - 24G;
  • futrzany dywanik - 21G;
  • lampa podłogowa "Japonia" - 44G + VIP;
  • szkatułka - 6G;
  • 2x gitara ze stojakiem - 2x 45G = 90G + VIP;
  • sofa "Country" - 45G;
  • skórzana kanapa - 27G;
  • stół "Modern" - 47G + VIP;
  • witryna "art deco" - 49G;
  • stojąca skrzynka pocztowa - 780S;
  • miś z kanionu - nagroda z kanionu.
ŁĄCZNY KOSZT: 13780S + 539G + VIP

Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się aż tak dużego kosztu całego pokoju. Wyszło blisko 540G i 14000S, a do zakupu niektórych mebli i dekoracji potrzebny jest status VIP.

Moja ocena: 6/10

Niestety w mojej ocenie musiałam odjąć aż 4 punkty.
Teraz zwrócę się bezpośrednio do Naesty. Jeśli chcesz, możesz odwołać się do moich poniższych rad, które dotyczą drobnych zmian wyglądu pokoju.
  1. Najlepiej zdecyduj się na jeden rodzaj kanap. W tym przypadku według mnie najbardziej będzie pasowała druga sofa "Country". Jeżeli nie masz na tyle Goldów, to możesz kupić drugą skórzaną kanapę (za 27G).
  2. Jeśli zdecydujesz się na zakup sofy "Country", polecam kupić w miejsce pozłacanych drzwi - drzwi "Kawaler". Natomiast gdy kupisz skórzaną kanapę za 27G, bardziej będą pasowały 3x pozłacane drzwi.
  3. Tak, jak już na wstępie napisałam - na Twoim miejscu zdjęłabym obraz "Japonia". Nie widać go w całości, a bez niego powinno być lepiej.
  4. Według mnie lepiej będzie pasował stolik "Japonia" za 24G zamiast stołu "Modern".
Jeżeli chcesz, możesz skorzystać z moich rad. Pamiętaj, że to jest tylko moja subiektywna opinia i możesz się z nią nie zgadzać. Nie zmieniaj wyglądu pokoju, jeśli podoba Ci się taki, jaki jest.

Chcesz, abym oceniła Twój pokój?
Przyjmuję wszystkie rodzaje: salony, sypialnie, łazienki, kuchnie, imprezownie, itd.
Wyślij zdjęcie swojego wnętrza na pełnym ekranie na:
e-mail: basniowa-awataria@o2.pl
konto na NK: Kinia Artemida (LINK) (jako wiadomość).
Posty z tej serii pojawiają się w każdy poniedziałek.
Czekam z niecierpliwością na Twój pokój!

Ja się z Wami żegnam i do zobaczenia w piątek!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz