Playlista

Strony

3 kwietnia 2017

Moja przerwa na blogu [Kinga]

Witajcie!
Witam się z Wami po raz ostatni przed moją przerwą. Wiem, że miałam ten post napisać wczoraj, ale nie wyrobiłam się z czasem. W dzień pojechałam z rodzicami w plener na grilla. Wróciłam koło 17:00, a jeszcze czekało mnie sporo nauki.
Moja przerwa będzie trwała od dzisiaj do 24 kwietnia (łącznie 3 tygodnie). Jest ona spowodowana nadchodzącymi egzaminami gimnazjalnymi, które czekają mnie w tym roku. Wiem, że wspominałam o tym kilkanaście razy, ale wolę Wam przypomnieć. Przez cały ten czas czeka mnie mnóstwo nauki, a dodatkowo musimy samodzielnie nadrobić tematy z historii, bo mamy ogromne zaległości (jesteśmy dopiero w połowie podręcznika do 3 klasy).

To nie jest jedyny powód. Na pewno jeszcze odpadną mi weekendy. W tym tygodniu (9 kwietnia) kończę 16 lat i muszę wymyślić sposób uczczenia tego dnia 😂. Czekają mnie jeszcze Dni Otwarte w dwóch krakowskich liceach. Niestety cały czas jestem w czarnym lesie i nie widzę światełka w tunelu (chodzi o wybór kolejnej szkoły)...

Powoli kończę pisać tego posta. Wierzę, że wszyscy admini / autorzy tego bloga dalej będą na nim aktywni.
W takim razie już teraz życzę Wam wszystkim spokojnych, radosnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych. A wszystkim gimnazjalistom (3 klas) życzę powodzenia na egzaminach!

Trzymajcie się ciepło 😘!
/Artemida

1 komentarz:

  1. Sprawdzaliście ten sposób na zdobycie G w Awatarii ---> TUTAJ Moim zdaniem jest spoczko :)

    OdpowiedzUsuń