Playlista

Strony

25 kwietnia 2017

Zbliżające się egzaminy Martyny...

Cześć..

Mam dla Was niepewną informacje, że w związku z tym mam napisać jeszcze dwa posty w ten czwartek i następny. A właściwie chodzi o ten drugi czwartek. Dlaczego? Już to tłumaczę. Dlatego, że mam egzaminy w 1 klasie gimnazjum i mam zdawać już od maja. Nie chcę, aby mi przepadł jeden post, więc muszę go napisać, ale ten wpis nie pojawi się w godzinach od 8:00 do 19:00. Pojawi się być może o 20, a nawet o 21. Bardzo się stresuję, ponieważ to nie są testy "polski i matematyka", a potem sam "angielski", tylko mam ze wszystkich przedmiotów i w dodatku na ocenę. (rok temu miałam na procenty). Informuję Was o tym tu i teraz. Chciałabym sobie tyle życzyć, ile mogę, ale wątpię, co do tych testów. Boję się nawet czy je zdam. No nic... Tylko informacja krótka dotycząca egzaminów.

Do zobaczenia!
Martyna

4 komentarze:

  1. Egzaminy w 1 gim ja niemiałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie 6 klasa? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasno napisane, że 1-klasistka pisze testy gimnazjalne plus w nawiasie wyraziłam się dobrze .
      Martyna

      Usuń