Playlista

Strony

4 kwietnia 2017

Przeceny.

Cześć!

Jestem nową autorką na tym blogu i przez ten czas mojego okresu próbnego będę aktywna z myślą, że dostane się i będę z wami współpracowała. Byłabym bardzo dumna z siebie, że tyle mogłam zyskać. A teraz przygotowałam dla was tak zwaną "Wyprzedaż".


Jest ona bardzo mało przeceniona według mnie, ponieważ w moim otoczeniu nie uzbierałabym tyle "G". Trudno je zdobyć ale łatwo je wydać, w związku z czym nie kupiłabym ani jednej rzeczy. Nie chodzi mi o to, że i wy też macie tego nie kupować bo to wasze "G" i możecie robić sobie z nimi co chcecie.

Jeżeli będą pytania typu : "Dlaczego robisz post w nie swój dzień?" to powiem tylko tyle, że Kevin mi pozwolił. Od jutra zacznę robić tak jak się należy.

To na tyle w tym poście.
Do zobaczenia!
/Martyna




2 komentarze: