Playlista

Strony

3 kwietnia 2017

Tworzymy wiosenną profilówkę #2 [Krówka]

Serwus!
Na wstępie przepraszam za brak postów z mojej strony w weekend. Po prostu czas mnie gonił, a miałam małe zaległości w szkole i powtarzałam do konkursu. W tym tygodniu postaram się napisać post z nowej serii, a także wpisy, które będę publikować podczas mojego pobytu na zielonej szkole. Oj, dużo tego będzie. 😆
Ostatnio mieliście wybrać, który obrazek będzie tłem naszej profilówki. Oto wyniki:
Większość z was zagłosowała na tło numer 1, czyli: 
Sama się nie dziwię dlaczego to wybraliście. 
Teraz pora na zdecydowanie, który strój będzie miała na sobie awatarka. 
Nr 1

Nr 2

 Nr 3

Nr 4

Nr 5

Nr 6

Nr 7

Nr 8
Macie do wyboru aż 8 stylizacji. Która z nich według was powinna się znaleźć na naszej wiosennej profilówce? 
Ja zostawiam wam tu sondę i już spadam. 
Do zobaczenia! 
/Krówka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz