Playlista

Strony

24 kwietnia 2017

Co oni powiedzą? #1 [Krówka]

Serwus!
Dzisiaj przychodzę do was z zabawą dosyć popularną czyli: ,,Co oni powiedzą?". Jeśli nie wiecie o co w niej chodzi szybko wam wytłumaczę. Na obrazku mamy parę postaci, a Wy w komentarzach piszecie co mogliby oni powiedzieć. Ja wybiorę najbardziej kreatywną propozycje, której autor w nagrodę dostanie dedyk.
Na razie dam wam 3 obrazki, ponieważ się śpieszę.

Mam nadzieję, że pojawią się ciekawe propozycje. Dobra, to ja już idę. Papa!
/Krówka 

2 komentarze:

  1. 1. kuhasz: mam fszy cheche
    ty: no fajnie
    kelnerka: srać mi się hce

    2. ty: jebie ci spot pahy didrzej
    didrzej: morda

    3. ty: te francóźik zgul koper
    pjer: mohda sóko śmiehdzisz khowami :)

    /KochamKebsy

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Ty: Prosze pana znalazłam w cieście rudy włos !
    Kucharz:Ale to nie mój.Ja nie mam rudych włosów !
    Kelnerka:O nie to mój włos.Lepiej się wycofam nie chce mieć problemów !
    2.Ty:Przepraszam może pan puścić Gang Plebani ?
    DJ:Jasne !
    3.Ty:Proszę pana a,a,a,a,a
    Pan:Płyta ci się zacięła ?
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń