Playlista

Strony

24 września 2017

Rzadko używane opcje

Cześć! Na samym początku chciałabym podziękować administracji , za przyjęcie mnie tutaj na stałe. Bardzo cię cieszę, że będę mogła dalej pisać. Mam też nadzieję, iż wszyscy ciepło przyjmą moje posty.

Po tym trochę dłuższym niż zazwyczaj wstępie przejdę może do konkretów. Jak mówi tytuł wpisu, mam zamiar pokazać Wam rzadko używane opcje w Awatarii. No i tak też zrobię :

1.

Czy ktoś kiedykolwiek użył tego przycisku? Może nawet nie został on przez Was zauważony? Postanowiłam dodać opcję wyzerowania nagród na tą listę, ponieważ (raczej) nikt nie wydał trzydziestu złotych monet, aby móc zdobywać nagrody od początku. Pewnie nawet nikt się już z tych osiągnięć nie cieszy.

2.

Srebro jest zdobyć dość łatwo - można sprzątać u sąsiadów, podlewać kwiaty w ogrodzie, albo dostawać z bonusów dziennych (to chyba najlepszy sposób). Również można kręcić kołem fortuny. Jednak twórcy gry stwierdzili, że nie pozwolą nam zarabiać srebro w ten sposób, bez żetonów. Zawsze można je dokupić, ale czy się opłaca? Jeden żeton za dwie złote monety. Nasze wirtualna, złota waluta ma chyba większą wartość niż srebro. Według Was opłaca się kupować żetony?

Na tym kończy się ta krótka lista.  Mam nadzije ,iż ten wpis przypadnie Wam do gustu. Ja już się żegnam. Powodzenia w kolejnym tygodniu szkoły. 😊

/Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz