Playlista

Strony

16 września 2017

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #6

Witajcie!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was mniejszy post. Pokażę Wam, co pojawiło się kilkanaście dni temu na rosyjskiej Awatarii i na oficjalnej grupie gry na VK. To drugie jest dość marginalne, ale moim zdaniem warto o tym wspomnieć (przynajmniej dla porównania). Ten wpis miał pojawić się kilka dni wcześniej, ale niestety nie wyrobiłam się że szkołą, nauką i codziennymi obowiązkami. Jednak po chwili namysłu stwierdziłam, że dla porządku mogę nadrobić swoją zaległość 😉.

Źródło: Oficjalna grupa Awatarii na VK

Pierwsza nowość to nowe wakacyjne stroje. Pewnie większość z Was już widziała na innych blogach zdjęcia powyższych kompletów i czytała posty redaktorów. Mnie osobiście bardzo podobają się damskie stroje. Podkreślają swoją indywidualność i są świetnie skomponowane.
W rzeczywistości uwielbiam chodzić w dżinsowej katanie, a pod nią ubrać jakąś sukienkę. W pierwszym komplecie, co prawda, nie ma sukienki, ale za to jest krótka bluzka w paski i rozkloszowana krótka spódniczka. Do tego dodane są modne okulary. Zakochałam się w tym stroju. A Wy?
W drugim stroju zdecydowanie dominuje kolor łososiowy (który ubóstwiam ♥). Nie ma w nim gorszej części. Wszystkie są śliczne. Najbardziej top, torebka i szorty przypadły mi do gustu. Jednak kolczyki i buty też są wspaniałe.
Nie wypowiem się na temat męskich strojów, bo się nie znam. Aczkolwiek muszę przyznać, że spodobała mi się marynarka z drugiego kompletu. Lubię ubrania z fantazją 😄 (dzieci kwiaty itp).

Jak myślicie - czy kiedyś dodadzą te stroje? Ja sama nie okazuję w tej kwestii entuzjazmu... Wczoraj mogliście zauważyć, że dodali nowe dwa stroje do zakładki "Superbohaterowie", a wakacyjnych do tej pory nie ma. Może za tydzień dodadzą? Czekam z niecierpliwością!

Źródło: Oficjalna grupa Awatarii na VK

Na koniec druga nowinka, którą można zaliczyć do małych ciekawostek. Zmieniła się miniaturka oficjalnej grupy Awatarii na portalu VK. Jest piękny, jesienny wygląd, a główne postaci są ubrane w cieplejsze stroje, adekwatne do nadchodzącej pory roku. Jak Wam się podoba? Mnie bardzo.

To tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o pozostawieniu komentarza!
/Artemida

1 komentarz:

  1. A najlepsze jest to, że w obrazku przedstawiającym nowe stroje, jedna z postaci ma nową fryzurę (damską, bo nie wiem jakie męskie są na awce). 😂
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń