Playlista

Strony

14 września 2017

Aktualizacja Awatarii #8 - Nowe stroje

Witajcie! Jak tam w szkole? Załapał ktoś już jedynkę? Ja jeszcze nie, ale znając życie już niedługo się to zmieni 😋.

Dobrze, przejdę już może to tematu posta. Chodzi oczywiście o aktualizacje Awatarii.

Dodano nowe stroje! Jak na moje oko są to są one upodobnione do postaci z filmu "Legion samobójców".


Zdziwiłam się, gdy zobaczyłam cenę stroju "Ognista wiedźma". Kosztuje on 29 tysięcy srebra. Ubrania "Buntowniczka" są już za złoto, ale jeszcze nie aż tak dużo - 239 G. Status Vip potrzebny jest tylko do zakupu peruki i biało-czerwonego kija. 


Przyszła pora na stroje męskie. Są one trochę tańsze od powyższych. Jak dla mnie, to nawet spoko te nowe ciuszki. 

 A Wy jak oceniacie tą aktualizację? Nowe ubrania już kupione?

/Gratka

2 komentarze: