Playlista

Strony

11 września 2017

Post powitalny!

Cześć! Nazywam się Natalia i będę pisać na tym blogu, na razie na okresie próbnym, ale mam nadzieję, że zostanę tutaj na dłużej. BA czytam już dość długo i od razu jak zobaczyłam, iż jest ogłoszony nabór postanowiłam spróbować swoich sił, i napisać zgłoszenie. W realu jestem cichą i spokojną trzynastolatką, średniego wzrostu. Mam ciemno brązowe, długie włosy. Myślę, że taki krótki opis mojej osoby wystarczy. 😝 Teraz coś od strony naszej ukochanej gry - Awatarii.


Nazywam się tam Gratka ( może kojarzycie taki jogurt? 😁). Posiadam 21 poziom, ponad 4 tysiące komfortu oraz imagu. Kompletnie nie mam pojęcia ile gram w Awatarie. Może 2-3 miesiące? Ja już powoli będę kończyć, mam nadzieję, że nikt przy czytaniu tego nie zasnął. 😝

/Gratka



2 komentarze:

  1. Nikt nie zasnął, za mało napisałaś... Czy ja cię skąd znam?

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko i na temat. Takie posty lubie. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń