Playlista

Strony

15 września 2017

[wstaw tu sobie jakiś ambitny tytuł o tym, że odchodzę, drogi czytelniku]

Tak, wiem. Bardzo wzruszający oraz ambitny tytuł.
Cześć, elo, siema, witajcie lub cokolwiek!
Po raz ostatni tu piszę. Już od dawna myślałam nad odejściem z bloga i tego fandomu, że tak to ujmę... Teraz większość z Was albo to czyta z uśmiechem na twarzy, albo serio ze smutkiem (wątpię w to).
Pewnie chcecie wiedzieć czemu odchodzę.
Przyczyn jest kilka(set)...
Nie mam pomysłów na posty, które i tak były okropne. Pisanie nie sprawia mi tyle radości co wcześniej, lecz wręcz przeciwnie. Próbowałam zniszczyć tę moją blokadę od paru miesięcy, ale to na nic. Czasami czuję się, jakbym miała depresję. Ciągłe myślenie o tym, co będzie po życiu. O tym, czy znowu będzie wojna. Jeśli tak - czy atomowa, czy przeżyję, czy elektrownia w Bel... Ups nie o tym miałam pisać.
To ja może przejdę do podziękowań, niektórym ludkom. Czyli:
  • Kindze - dzięki temu, że mnie przyjęłaś na ten blog, moje życie nie było koszmarem. Gdy mi się nie powodziło, ten blog był dla mnie ratunkiem. Znajomość z Tobą jest skarbem. Gdyby nie Ty, nie poznałabym tylu ludzi i pedofilii prawdopodobnie .
  • Oli (tej z AKI) - ziom. Ty byłaś i jesteś ratunkiem ze wszystkim. Mówię Ci o każdej rzeczy. Jakbym bez Ciebie mogła żyć?! Oto jest pytanie... Zawsze mnie wspierałaś. Nieustannie jesteś po mojej stronie...To ten... Ja tutaj piszę teraz, jakbym już nigdy nie miała Ciebie zobaczyć 😂.
  • Gabrysi - oj, tutaj to ja mogę jedno powiedzieć. Fajnie się z Tobą kłóci oraz Ci dokucza. 
  • Oliwii - heh, nasza znajomość zaczęła się od Twojego wyzywania mnie... Lecz teraz to jesteśmy przyjaciółkami na szczęście. Ty też mnie wspierasz i z Tobą zawsze można się pośmiać. 
Wasza czwórka to moje skarby. Mam nadzieję, że przez to odejście nie urwie nam się znajomość. Na NK będę dalej dostępna jak zawsze, a jak ktokolwiek by chciał pogadać to śmiało, piszcie!
Huh, post krótki, bo nie mam o czym pisać i tak. 
Czy kiedyś tu powrócę? Wątpię, ale wszystko jest możliwe. Może zobaczycie mnie w np. zimę na innym blogu. 
A tutaj taka chamska reklama.
Jeżeli by ktoś chciał zobaczyć moje wypociny gdzie indziej, to zapraszam na mojego Wattpad'a! Jeśli ktoś ma konto, to zapraszam do obserwowania mnie i dawania gwiazdek! mój profil ludziki
No to cześć!
Po raz ostatni
/Frisk

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że byłaś z nami na tym blogu. Wiele dla niego zrobiłaś. Mogłam na Ciebie liczyć w najgorszych chwilach. Dziękuję! ♥
    Oczywiście nie będziemy Cię przynudzać zdaniami typu: "Zostań z nami", "Nie odchodź" itd. To Twoja decyzja i my ją szanujemy. Jednak nie ukrywamy, że bardzo nam jest przykro z tego powodu.
    Życzymy Ci powodzenia w dalszym życiu! I mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś ujrzymy Twoje wpisy. Jak nie na tym blogu to na innym.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutny jest dzień, kiedy fajna blogerka odchodzi :(
    Zawsze będe dobrze wspominać Twoje posty. Oczywiście mogę czytać na Wattpadzie Twoje wypociny 😂
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń