Playlista

Strony

12 września 2017

Informacje i przeprosiny + Pokoje Awatarów #16

Witajcie!
W imieniu całej administracji bardzo Was przepraszam, że od jakiegoś czasu blog świeci pustkami. Mój ostatni post z serii pojawił się dość dawno - 28 sierpnia. Wczoraj mogliście zauważyć, że Kevin postanowił wziąć przerwę do 6 października. Na ten moment dalej nie wiem, co z Laurą. Miała wrócić do pisania postów 2 dni temu. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i wpisy będą się pojawiać.
Na razie nie posługujemy się harmonogramem publikacji postów, ponieważ jeszcze go nie ustaliliśmy. Wszystko na to wskazuje, że plan pojawi się dopiero w połowie października. Do tej pory wpisy będą pojawiać się chaotycznie. Mam nadzieję, że nas zrozumiecie. Są to pierwsze tygodnie w nowym roku szkolnym i jest duże zamieszanie (przynajmniej u mnie). Potrzebujemy trochę czasu na ułożenie wszystkich spraw.

***

Po tym dość długim wstępie przechodzę do głównego tematu posta, mianowicie kolejnego wydania serii "Pokoje Awatarów". Dzisiaj postaram się ocenić salon - byłego już administratora bloga Kochamy Cię, Awatario - Mateusza.


Co mi się rzuca na pierwszy plan? Oczywiście minimalizm. Lubię tego typu umeblowania pokoju, który nie jest bardzo jasny i przejaskrawiony. Jednak czegoś mi tutaj brakuje - dekoracji np. jasnego dywanu, obrazu itp. Jest zbyt ponuro jak na salon. Powinien być bardziej przytulny. Według mnie samo ułożenie mebli nie jest złe.
Przejdźmy do cennika:
  • tapety "County" - 30G + VIP;
  • fioletowa płytka - 16G;
  • drzwi "County" - 30G + VIP;
  • drzwi - 17G;
  • wazon z pozłotą - 8G;
  • wazonik - 70S;
  • kominek metalowy - 7800S;
  • drewienka do kominka - można je dostać za zadania;
  • 2x talerz na ścianę "Country" - 2x 3G = 6G;
  • skórzana kanapa - 30G;
  • fotel skórzany - 21G;
  • podstawka ze szkła - 825S;
  • rzeźbiona drewniana komoda - 9G;
  • boombox - 2500S.
RAZEM: 11195S + 237G + VIP

Koszt wyniósł blisko 12000S i 240G. Dodatkowo do zakupu dwóch rzeczy (tapety i drzwi) potrzebny jest status VIP. Wnętrze składa się w większości z mebli i dekoracji należących do kompletu "Country". Jednak nie jest to czysty gotowiec, co można uznać za duży plus.

Moja ocena - 6,5/10

Ocena nie jest wygórowana. Jest to spowodowane pewnymi aspektami, o których wspomniałam wcześniej. W salonie panuje ponury klimat i za mało jest w nim przytulnie.
Moje rady:

  1. Polecam Ci kupić futrzany dywanik za 21G. Dzięki niemu nie będzie tak pusto i bardziej ożywi Twój salon. Myślę, że najlepiej pasowałby w górnej części wnętrza. Jeżeli się na to zdecydujesz, spróbuj pokombinować z ustawieniem. Może będzie ładnie wyglądać koło kominka.
  2. Na Twoim miejscu przesunęłabym kominek ciut w lewo (bliżej drzwi), a w puste miejsce dodała jakieś małe okno, bądź obrazek, który będzie ładnie komponował się kolorystycznie.
  3. Aby było bardziej symetrycznie i ułożone, dokupiłabym drugi wazon z pozłotą za 8G i postawiłabym po prawej stronie komody w rogu. Chociaż, szczerze mówiąc, nie jestem tego pewna. Musiałbyś ocenić salon po zakupie pozostałych dekoracji.

Nadszedł moment, abyście Wy ocenili pokój Mateusza. Zapraszam do oddania głosu w poniższej sondzie.



Pozostaje mi pożegnać się z Wami do następnego posta. Mam nadzieję, że zobaczymy się w ten piątek. Pozdrawiam!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz