Playlista

Strony

25 września 2017

Pokoje Awatarów #18

Witajcie!
Jak tam samopoczucie? U mnie nienajlepiej. Jestem mocno przeziębiona i zostałam dzisiaj w domu 😞. Niestety jutro już muszę pójść do szkoły, bo mam test diagnozujący z j.polskiego po gimnazjum.
W związku z dużą ilością wolnego czasu odkopałam w moim folderze na komputerze zrzut ekranu salonu do oceny, który wysłała mi Auriana. Możecie ją znać z niefunkcjonującego na ten moment bloga Hej, Awatario, a także z prób zostania redaktorką na blogu RA. Jak prezentuje się jej pokój?


Widzę w nim typowo leśny klimat. Dlaczego? Podłoga odgrywa rolę ściółki i dzięki niej jest dużo roślinności. Bardzo ciekawy pomysł na salon. Fotele dopasowane kolorystycznie do tapety i kwiatów-laranii. Te z kolei rośliny pasują do podłogi i reszty zieleni. Dodatkowo mała fontanna postawiona w widocznym kącie pokoju doskonale oddaje klimat natury.

Cennik:
  • tapeta ceglana - 14G;
  • inteligentna podłoga "Łąka" - 600G + VIP;
  • 3x drzwi - 3x 850S = 2550S;
  • 2x kwiat - latarnia - 2x 8G = 16G;
  • wazon z pozłotą - 8G;
  • wazon "aleja miłości" - dostępny tylko z eventu walentynkowego;
  • obraz z irysem - 320S;
  • 4x kinkiet - 2x 550S = 2200S;
  • kominek metalowy - 7800S;
  • 2x maska - 2x 1700S = 3400S;
  • skórzana kanapa - 17G;
  • fotel skórzany - 9G;
  • szklany stolik - 1050S;
  • rzeźbiona drewniana komoda - 9G;
  • sprzęt Hi-Fi - 3950S;
  • wisząca skrzynka pocztowa - 325S;
  • 2x kosz róż - 2x 20G = 40G;
  • fontanna - 24G;
  • statek piracki - 14G;
  • serwis do herbaty na prezent - 17G;
  • 2x lilie - dostępne w warsztacie;
  • 3x świeca - dostępne w warsztacie;
  • szabla - dostępna w warsztacie;
  • kolekcja totemów - dostępny w warsztacie;
  • pluszowy miś - dostępny w grze "Głodna surykatka" w kanionie.
RAZEM: 21595S + 768G + VIP

Powiem tak - pokój nie należy do najtańszych. Gdyby nie zakup podłogi, liczba Goldów zmalałaby do 168. Budżet Srebra też jest duży - prawie 21600S. Status VIP potrzebujemy tylko do zakupu efektownej podłogi.

Moja ocena: 10/10

Odważyłam się dać temu pokojowi maksymalną ocenę. Nie mogę się do niczego przyczepić. Wszystko jest na swoim miejscu, świetne dobranie kolorystycznie i oddanie leśnego/naturalnego klimatu.

Czas na tradycyjną sondę, w której możecie ocenić pokój Auriany.



Do następnego posta!
/Artemida

18 komentarzy:

  1. Zmniejszcie trochę szerokość bloga, a co do posta spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę. Spróbuję trochę zmniejszyć, jak będę na komputerze. Chociaż myślę, że niewiele się zmieni, bo mamy duży nagłówek.
      /Kinga

      Usuń
    2. Niestety szerokości bloga nie możemy zmniejszyć, ponieważ utniemy nagłówek. Jedynie przy najbliższej zmianie naniesiemy korekty.
      /Kevin

      Usuń
  2. o bożeee jaki cudny pokój!
    100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10
    /taylor

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo 10/10 <33
    To ile tam Ci miałam zapłacić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź nie pieprz głupot, bo zaraz to wezmą na poważnie xDD
      /Kinga

      Usuń
    2. XDD *daje 15 tysięcy*

      Usuń
    3. O Dżizas, ale będę bogata <3
      /Kinga

      Usuń
    4. Taylor przecież ty biedna jesteś nie stać cie.

      Usuń
    5. Sama jesteś biedna. Ja jestem milionerką ♥

      Usuń
    6. Widocznie jeszcze się nie obudziłaś <3

      Usuń
  4. Zdrowia. Ja też chora od tygodnia. :/
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na szczęście już mi lepiej.
      Również życzę zdrówka.
      /Kinga

      Usuń
  5. Pokój 0/10... Kinia ty przekupniczko :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spadaaaaaj! *foch* xD
      /Kinga

      Usuń
    2. Nie prawda, ładny jest :(

      Usuń
    3. Slicny jest nie słuchaj innych słuchaj mnie i Kindzi ♥♥

      Usuń