Playlista

Strony

27 września 2017

Aktualizacja Awatarii #9 - Wyprzedaże w projektancie

Witajcie!
Na wstępie chciałabym Was przeprosić, że ten post pojawia się tak późno. Miałam zamiar go napisać wcześniej, jednak duża ilość nauki zburzyła mi wszystkie plany. Musiałam się dobrze przygotować na jutrzejszą kartkówkę z historii i test diagnostyczny z matematyki...

Dzisiaj mamy środę - dzień tygodnia, w którym najczęściej pojawiają się aktualizacje na polskiej Awatarii. Co tym razem zostało dodane?

Źródło: Oficjalna grupa Awatarii na VK

Aktualnie nasi moderatorzy gry zmodyfikowali projektanta, dodając kuszące obniżki -50% na wszystkie artykuły!


Myślę, że najbardziej opłaca się kupić krótką sukienkę za 300G, ponieważ po obniżce kosztuje (jedynie) 150 złotych monet. Dla niektórych może to być spory wydatek, jednak moim zdaniem jest to rozsądna cena. Warto dokonać zakupu, bo na drugą taką okazję możemy czekać do usr... śmierci 😂.


Męskie stroje również podlegają tygodniowej obniżce.

***

Skorzystacie z aktualizacji, którą dodali nam administratorzy Awatarii? Ja jeszcze zobaczę, czy będę dysponować jakimś wolnym czasem, by wejść na komputer. Chociaż nie wiem, czy jest to realistyczny scenariusz😄. Uprzedzę Wasze pytania - tak, od jakiegoś czasu piszę posty na telefonie. Na szczęście już nabrałam większej wprawy w tym i idzie mi to całkiem nieźle.

Co się ze mną dzisiaj dzieje... Ciągle odbiegam od tematu. Czas na sondę dotyczącej aktualizacji. Zachęcam do głosowania!



To tyle na dziś. Do zobaczenia w następnym wpisie!
/Artemida

P.S.: Najprawdopodobniej nie dam rady opublikować posta w ten piątek z tego względu, że od rana do 19:00 mam różne zajęcia (szkolne i pozaszkolne). Za to na pewno pojawi się w poniedziałek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz