Playlista

Strony

18 września 2017

Nowe sukienki - przeróbka

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z moimi projektami. Jak wskazuje tytuł, są to sukienki. Oto pierwsza z nich :


Ubranko powstało z połączenia Gotowej już sukienki z gry, topu "Poison kiss" oraz bluzki "Lilia wodna". Dodatkowo na głowie awatara znajduje się wianek. Strój pokolorowałam na sześć kolorów - Granatowy, zielony, czerwony, żółty, pomarańczowy i fioletowy. W sumie, to mogłam jeszcze dodać jasny odcień niebieskiego i byłaby tęcza. 😁



Ten projekt jest już mniej kolorowy. Całość jest w odcieniach granatu. Podoba się Wam taka sukienka?


 Jaka jest Wasza opinia co do tych projektów. Mi osobiście bardziej podoba się propozycja numer 1. Ja już będę kończyć. Do następnego!  

/Gratka

5 komentarzy:

  1. Kto napisał ten post? Pamiętaj o podpisie ;)
    /Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post napisała Gratka. Już za nią podpisałam. Dzięki za zwrócenie uwagi.
      /Kinga

      Usuń
    2. Przepraszam. Na śmierć zapomniałam.

      Usuń
  2. Wow! Naprawdę meega projekty. Najbardziej spodobał mi się ;)
    /Nishiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ciekawą osobą, wnosisz coś ciekawego na Bloga.
    Oby tak dalej !/ Scott

    OdpowiedzUsuń