Playlista

Strony

22 września 2017

Dołączam do fali...

Witaj, kimkolwiek jesteś!

Jeśli to czytasz, to pewnie jesteś zaskoczony tym dziwnym zwrotem na miejscu mojego klasycznego "cześć".  Postanowiłam, że pozwolę sobie na odmianę. W końcu to mój ostatni post :')

Tak, dobrze przeczytaliście. Zamierzam odejść. Całkowicie oderwać się od NK i awatarii.
Prawdopodobnie zauważyliście brak postów z mojej strony. Urodziłam się w roku 2003, co oznacza, że będę miała trudności w dostaniu się do dobrej szkoły średniej, ze względu na ósme klasy. Mimo wszystko nie zamierzam się poddać. Dzięki ciężkiej pracy dostanę się do wymarzonego liceum i osiągnę sukces.W tym roku, jak i również przyszłym skoncentruję się na nauce. Biorę udział w konkursie kuratoryjnym z angielskiego, matematyki i polskiego, więc przede mną mnóstwo przygotowań. Jest jednak parę rzeczy, które mi w tym przeszkadzają.
1. Toksyczne znajomości. 
Na NK poznałam wiele osób. W końcu to portal społecznościowy :') Niektóre z nich po pewnym czasie o mnie zapomniały i nie piszemy już ze sobą. Inne okazały się wspaniałe i utrzymujemy kontakt na Facebooku. Jeszcze inne postanowiły, że mnie "zniszczą". O ile nie mam nic do pierwszego i drugie rodzaju, to ten ostatni trochę dał mi w kość. Niby to tylko internet, ale jednak boli, prawda? :') 
2. Awataria
Zamierzam zrezygnować z grania w awatarię, ponieważ chcę skupić się na realizowaniu rzeczywistych marzeń. To nie ma nic wspólnego z godzinami ładowania g na jakąś głupią sukienkę. 

Wszystko co trzymało mnie tutaj rozpadło się. Osoby, które były dla mnie ważne usunęły konta albo przestały wchodzić. Po dosyć długim rozmyślaniu jak także zrozumiałam, że awataria i nk zastępowały mi prawdziwe życie. Nie wierzyłam, że wystarczy odejść od komputera i się rozejrzeć. Po tym"odstawieniu" internetu znalazłam nowe hobby. Mówię tu o cosplayu. Jeśli ktoś jest w temacie, to może mnie spotkać na pyrkonie ;)

Przyszedł czas na podziękowania:

 Db Problem i Letitbreath
Ola i Zuzia wprowadziły mnie w świat awataryjnych blogerów, za co niezmiernie im dziękuję. Świetnie mi się z nimi pracowało. Obie pomogły mi odzyskać konto po włamie.

Artemida
Mimo, że jestem na blogu tak krótko, to mieliśmy dosyć dobre relacje. Te wspaniałe rozmowy o żenujących sytuacjach w szkole :')

Mey/Temmie
Pewnie tego nie przeczytasz, ponieważ nie odwiedzasz blogów o awatarii, ale czemu by nie spróbować? Właściwie gdyby nie ty, nie byłoby mnie tutaj. Jedną z tych wielkich rzeczy, których dokonałaś było zmuszenie mnie do zagrania w Undertale. Cały czas nie mam pojęcia jak to zrobiłaś :')

Coffe/Undyne
Ty też nie bywasz zbyt często na blogach o awatarii, więc pewnie nigdy tego nie przeczytasz. Na wypadek gdybyś jednak jakimś cudem się tu znalazła, to czytaj uważnie :') Znamy się stosunkowo krótko, jednak udało ci się obrócić moje życie o 180°. Twoja wspaniała postawa w trudnych sytuacjach bardzo mnie zainspirowała. Nie zmieniaj się, proszę.

Co się teraz stanie z moim kontem?
Mimo tego, że nie zamierzam powrócić na nk, nie chcę usuwać konta. Włożyłam w jego rozwijanie dużo pracy i myślę, że mogę znaleźć dla niego lepsze rozwiązanie. Konto na razie jest nieaktywne, ale w najbliższej przyszłości przekażę je przyjaciółce.

Więcej podziękowań:
Dziękuję, za zaakceptowanie mojego zgłoszenia i danie mi szansy pisania na tym blogu.
Dziękuję, za wszystkie komentarze, zarówno pozytywne jak i negatywne.
Dziękuję, za wszystkich ludzi, których poznałam podczas grania w awatarie.
Dziękuję, za piosenki Lithium, Don't stop me now, Bohemian Rhapsody i Heart-Shaped Box, które pomogły mi napisać tego posta.

To chyba wszystko co chciałam powiedzieć. Żegnajcie!
Po raz ostatni
Emilka



17 komentarzy:

  1. Mówiąc krótko - blog się rozpada. a wielka szkoda, bo bardzo fajny ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog się nie rozpada. Mimo że odeszły dwie z najlepszych bloggerek (Laura i Emilka), nasz blog funkcjonuje dalej. Na obecną chwilę Kinga i ja (Kevin) nie mamy zamiaru odchodzić.
      /Kevin

      Usuń
  2. Szkoda, za jakie postacie się przebierasz na cosplay? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie przebieram się za postacie z gier, na przykład Z Undertale, Yandere Simulator, Five Nights at Freddy's. W tym roku na Pyrkonie będę przebrana za Toriel Dreemurr :)

      Usuń
    2. ... Jak ja jestem Friskiem, a ty Toriel...
      MAMUSIA!!!

      Usuń
  3. Nie ma już co czytać blogerki które wnosiły coś ciekawego odeszły :c, trzymam kciuki że Gratka uratuje jakoś tego bloga/ Scott

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważasz, że Kinga i ja nic ciekawego nie wnosimy na bloga?
      /Kevin

      Usuń
    2. Zgadzam się z Scottem ;/
      /Coccinelle (mybreath)

      Usuń
    3. Kevin kiedy ostatni raz dodałeś coś sensownego lub wgl obojętnie co?

      Usuń
    4. Kinga jest dobrą szefową, w sprawach organizacyjnych bloga jest bardzo dobra ale brakuje jej osób które pisały by fajnie ciekawe posty!

      Usuń
    5. Pod moimi postami nie ma hejtów, więc chyba się to podoba. Na bloga wnoszę wiele rzeczy, które mają sens. Ostatni post, który dodałem był 10 września- informacja o przerwie do 9 października. A coś związane z serią lub tematyką Awatarii 7 września.
      /Kevin

      Usuń
    6. Lepiej mieć lekki Hejt, trochę kontrowersji, ciekawości a nie odgrzane posty które są po prostu nudne/ Scott

      Usuń
    7. Gdyby były nudne, to byłby hejt...
      /Kevin

      Usuń
    8. One są tak nudne, że nawet nie mamy siły ich hejtować, bo zaraz by przyleciała Kinia i nas zbeształa za to, że nam się coś nie podoba w Twoich postach ;)

      Usuń
    9. Hahaha dobre. A uzasadnienie najlepsze <3
      /Kinga

      Usuń
    10. Ktoś tu się wkurzył...

      Usuń