Playlista

Strony

29 września 2017

Jestem Auriana

Hejka, jestem Patrycja, na Awatarii Auriana. Mam 14 lat i chodzę do 2 gimnazjum. Interesuję się głównie fotografią i grafiką komputerową. Czasami nawet robię profilówki dla znajomych, chociaż jeszcze muszę popracować nad swoimi umiejętnościami. W Awatarię gram od października 2014 roku, czyli dość długo. Do zagrania w tę grę namówiła mnie moja siostra.

Jestem marzycielką, uwielbiam wymyślać niestworzone historie. Nawet próbowałam pisać opowiadania na Wattpadzie, ale po kilku rozdziałach zrezygnowałam. Również jestem dość nieśmiała (ale tylko do nieznajomych, lub do osób, które mniej znam), co w sumie mnie trochę denerwuje. Czasami nawet słowa nie mogę z siebie wydusić. Moją pasją jest fotografia. Kocham robić zdjęcia! Sporo zdjęć wiążę ze wspomnieniami, a później do nich wracam. 


Tak właśnie wygląda mój paszport (nie pytajcie lepiej dlaczego mam taki nick). Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje posty. Jeśli macie jakieś pytania do mnie możecie śmiało pytać w komentarzach, chętnie na wszystkie odpowiem. 

/Auriana

5 komentarzy:

  1. Ja mam jakieś pytanie XDD Jak masz na imię? XDXDXDXDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pewnie zostanie zamknięte, ale nie chcę zamykać go bez wiedzy Margaryny, bo to również jej blog. (Obiecała, że będzie czasem wchodzić na NK i pisać posty na bloga.)

      Usuń