Playlista

Strony

29 września 2017

Niecodzienne sytuacje na Awatarii #6

Witajcie!
Jak Wam mijają ostatnie dni września? Ale to szybko zleciało... Wprost nie do uwierzenia, prawda?

Dzisiaj przygotowałam dla Was pakiet kolejnych pięciu dziwnych i śmiesznych wydarzeń z naszej gry na poprawę humoru, jeżeli doskwiera Wam smutek.


Nawet fajny pomysł na konkurs. Trzeba przyznać, że jest nietypowy. Ale chyba prosty i dla spostrzegawczych graczy. A może nick tej dziewczyny jest tylko haczykiem? Niestety nie mogłam tego sprawdzić, bo miałam wtedy VIP'a.


Czyż to nie jest słodkie i urocze Przyszły synek Ani będzie latał w kółko za jej brzuchem? Ktoś to sobie inaczej wyobraża? Bo ja nie 😄. Nie mówiąc już o rozmiarze... Hardcor.


To zdjęcie dostałam jakiś czas temu od Kevina. Co tutaj komentować? Może to dziewczyna, która nie ma szczęścia w miłości 😞?


Wydarzenie top model - bardzo często spotykane w naszej grze i cieszące się sporą popularnością do dzisiejszego dnia. Może to jest sposób na znalezienie sobie sympatii? Coś czuję, że chłopcy będą w tej rozgrywce faworyzowani.


Na ten temat napiszę tyle - ortografia na bardzo wysokim poziomie. Powinien iść na kierunek humanistyczny i zostać doktorem od języka polskiego. Na pewno mu się uda 😂.

***

Jak Wam się podoba dzisiejsze zestawienie awataryjnych wydarzeń i sytuacji? Możecie napisać swoje przemyślenia na ich temat w komentarzach!
/Artemida

2 komentarze: